Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 19:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: JM Lab Electra 906 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kasper H
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 24 September 2003 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Er der andre herinde der har disse fabelagtige højttalere? Jeg har for nylig købt et sæt, og jeg er meget tilfreds med dem.

Jeg købte dem med de originale standere, fordi de virkede solide og ikke mindst pæne sammen med højttalerne, og så tænkte jeg, at de måtte være optimeret til spilledåserne :o) Jeg synes dog, at de lød bedre på de standere jeg brugte, da jeg havde dem til låns (sandfyldte project standere med spikes både foroven og forneden). De originale standere har kun spikes forneden. Jeg har så valgt (fordi det var demo'er og de ikke kunne finde de medfølgende spikes i butikken) at bruge pulsar points under standerne. Jeg synes, på project-standerne, at perspektivet var en del bedre, resten er sådan set godt nok på de originale standere. Er der andre der har samme erfaring? Skal jeg evt. prøve, at sætte spikes mellem højttaler og stander? Eller er det et par nye standere der skal til?

Jeg håber meget på jeres hjælp, lignende erfaringer med andre staderhøjttaler vil jeg også meget gerne høre.

På forhånd tak, og er det ikke fantastisk, at have sådan en forum, hvor man kan høre andres meninger om alverdens hifi-mysterier? :o)

Til top Vis Kasper H's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper H Besøg Kasper H's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes