| Sendt: 10 August 2005 kl. 02:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej og velkommen
Ja der er jo en masse ting man lige pludseligt skal holde styr på... Jeg ville ønske jeg havde noget at sige om højttalerne, men jeg kender dem ikke rigtigt og har heller ikke hørt på dem - Dali mærket kender jeg dog udmærket, og i går næppe galt i byen, uanset hvad i vælger.
Et godt råd (synes jeg selv ) ville være at gøre op med jer selv hvor meget i lytter til musik vs. film og ikke mindst hvilke krav i stiller til design, evne til at spille højt, osv. Skriv det hele ned på papir og fortæl endeligt ekspedienten om alle jeres overvejelser, så han ved præcist hvad det er i vil have. Vær især ikke bange for at bruge masser af tid, på at lytte til de forskellige opstillinger. Husk at ta' en stak af jeres yndlings cd'ere/film under armen, så i ikke bliver snydt af at den ene sælger har en bedre demo cd/film, end den anden! Man er ofte som "førstegangskøber" et let offer for dette! (Se bare på hvordan snart alle fladskærme vises frem med animerede film, som f.eks. Finding Nemo - de har nemlig en evne til at se fantastiske ud på næsten et hvert tv - uden at sige særligt meget om hvordan tv'et vil klare en normal film)
Prøv evt. også at gå i andre butikker, hvis i kan, f.eks. tapeconnection.dk i Århus - de er rigtig gode til at hjælpe og har et stort udvalg. (Hvor i landet kommer i fra?)
Stol på jeres egne ører, det er kun jer der skal være tilfredse med købet, ikke alle os andre
|