Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 23:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Dali AW 10? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 28 September 2003 kl. 15:33 | IP-adresse registreret  

Hej, jeg har et anlæg der består af Dali 202 på standere, Denon 1500 R, Denon dvd 3000 ( snart 2200) Jeg bruger Tara Labs Phase 3 kabler til højt og Tara labs prism 11 til dvd. De bliever snart udskiftede med Dali silverwave og Profigold pga 300. Det spiller rigtig godt, men jeg kunne godt tænke mig lidt mere bas. Den skal primært bruges til musik, da jeg ikke har surround.  Jeg vil ikke bruge for meget ( 2000-2500 kr ) og tænkt på Dalis AW 10 eller Audio Pro sub+. Er der nogle der kender nogle af dem ? Jeg vil gerne have en stram bas, og bestemt ikke buldre bas!! Det gør ikke noget den ikke går helt så dybt, bare jeg undgår buldre bas! 

Jeg har et lille kollekie værelse på 14M2

Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 28 September 2003 kl. 20:32 | IP-adresse registreret  

Raskolnikov skrev:

Hej, jeg har et anlæg der består af Dali 202 på standere, Denon 1500 R, Denon dvd 3000 ( snart 2200) Jeg bruger Tara Labs Phase 3 kabler til højt og Tara labs prism 11 til dvd. De bliever snart udskiftede med Dali silverwave og Profigold pga 300. Det spiller rigtig godt, men jeg kunne godt tænke mig lidt mere bas. Den skal primært bruges til musik, da jeg ikke har surround.  Jeg vil ikke bruge for meget ( 2000-2500 kr ) og tænkt på Dalis AW 10 eller Audio Pro sub+. Er der nogle der kender nogle af dem ? Jeg vil gerne have en stram bas, og bestemt ikke buldre bas!! Det gør ikke noget den ikke går helt så dybt, bare jeg undgår buldre bas! 

Jeg har et lille kollekie værelse på 14M2

Så kunne det godt være du skulle gå væk fra AW serien. Jeg blev anbefalet SWA serien i stedet for AW, da deres forstærkere er større i forhold til størrelsen, og de har mere overskud til at kontrollere enheden. Jeg havde SWA 8 hjemme, den gjorde sgu arbejdet udemærket til prisen! Og så er den jo inden for dit budget..

Forresten er min CV LW-12 til salg, Sig til hvis du er interesseret...

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

Tiger
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2003
Sendt: 28 September 2003 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

Jeg kan ikke anbefale hverken AW10 eller den CV LW-12 da de er lavede med basrefleks, og derfor spiller meget urent i forhold til en subwoofer i lukket kabinet som er det mest optimale til musik lytning. Så tag et kig efter en sub i lukket kabinet ;).

Mvh.

Per

Til top Vis Tiger's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tiger

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 29 September 2003 kl. 00:20 | IP-adresse registreret  

Dali ASW 8 er lukket kabinet, men det er kun en 8" og jeg ved ikke om det er nok....men forstærkeren er større.

Cervin Vega er nok ikke lige mig. Jeg må tager ned og lytte i klubben.

Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 29 September 2003 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

Prøv om du kan være heldig at støve en brugt swa-12 op et sted. har set dem til omkring 3000 kr. Den kan ihvertfald levere varen. Det ligger måske lidt over dit budget, men jeg garantere at det er de sidste basseøre værd ifht. de andre modeller.

mvh WRONG

Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes