|
Flere erfaringer modtages gerne tak !!!
Hej Lyhne :
Her er mine erfaringer :
erfaringer rent lydmæssigt : Jeg har stort set lyttet til alt hvad han nogensinde har lavet og det er altid meget vellykket. Især hans special konstruktion med 2 12 tommer skaaning enheder den var jeg meget tæt på selv at købe da han gav mig et virkelig godt tilbud. Hans serie produktioner er virkelig top of the line, hvis man kan li "dynaudio" lyd så bliver man ikke skuffet. En demo hos ham er desværre lidt misvisende da de rotel amps han spiller på overhovedet ikke udnytter højtalerenes potentiale. Jeg stødte på en af hans højtalere (incognito) i USA, ja jeg spærrede virkelig øjnene op da jeg så dem..vidste ikke han var så udbredt..derovre var de sat på en kæmpe Conrad johnson amp..og damm hvor kunne det spille, de var i et rum der var lavet til det og akustikken var perfekt. Den lydoplevelse står på min egen top 10 liste.
service & konstruktions kvalitet :
Service 100% i top...den mand giver ikke op før du er helt tilfreds. Han har ofte hjulpet mig med problemer, der ikke var penge i til ham, med stor enthusiasme. Konstruktionens kvalitet : rent kabinets mæssigt har jeg ikke set noget bedre..og rent teknisk er det rimeligt velafprøvede konstruktioner han bruger.
Generelt : Alt er til 13 tal bortset fra prisen...
|