| Sendt: 14 September 2005 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg leder efter et par nye højtalere.
Jeg er næsten blevet færdig med at bygge 2x 12" frequence sub ( fra frequence.dk ) og jeg leder efter et par front højtalere der kan følge godt med de 2 subs ... deres bass er ikke så vigtig da jeg har tænkt mig at bruge de 2 subs til det hele ( musik/film ) .
jeg vil gerne have mellemtonen og diskanten kan spille lidt op da jeg er vant til cerwin vega-dc15 ( self forventer jeg ikke samme lydtryk )
det skal lige siges jeg vil samle et surround setup 5,1 og jeg kan godt leve med et par små front højtalere indtil jeg har sparet op til nogle større , fordi så kan jeg bruge de små til bagHT senere hen.
Stor Front HT krav : Mellemtone og diskant skal kunne spille ret højt når jeg skruer ned for bassen i HT'en , de skal spille klart/rent og være ret detaljeret ( i forhold til CV ) maks pris fra ny 10000,- per sæt
Midlertidig front HT senere bagHT krav : ikke andet end at de skal kunne integreres med de store frontHT og helst være fra samme serie, med samme design. Maks pris fra ny 5000,- pr. sæt
højtalerne skal helst kunne drives af en reciever som bliver en H/K med minimum 5x80w@8ohm ( effektblok er ikke en mulighed )
og til sidst ... jeg hører næsten al slags musik , klassisk undtaget
håber i kan forstå hvad jeg mener.
|