Bruger siden: 30 September 2005
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
Hej alle
Jeg er på udkig efter nogle højtalere til min computer, men jeg hader ledninger. Er det muligt at få nogle der er forbundet via Bluetooth? Er det overhovedet muligt at sende information hurtigt nok til at det lyder godt?
Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 561
Sendt: 01 Oktober 2005 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
Jeg har aldrig hørt om bluetooth ht'ere og jeg tvivler stærkt på, at de findes eller kommer til det.
Dog har Logitech lige udgivet et surround sæt (i USA, men mon ikke den snart kommer til DK?) med trådløse baght'ere. Her snakker vi dog ikke hifi, men pc-fi (i ordets grimme form), men hvis det klarer dine krav, er det jo fint nok.
Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 756
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
Du skal under alle omstændigheder være klar til, enten at skifte batterier hver anden time, eller have strøm ud til alle højtalerne. - Og så er du jo lige vidt!
Bruger siden: 30 September 2005
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
jaja, selvfølgelig skal de have størm tilsluttet. Jeg vil bare gerne have højtalere i min stue som kan kommunikere trådløst med min bærbar. Konfigurationen skulle være lidt som almindelige computerhøjtalere med inbygget forstærker.
Højtalerne fra Logitech er ikke helt hvad jeg leder efter, men det minder lidt om det.
Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 561
Sendt: 02 Oktober 2005 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
Philips har netop udgivet et musikcenter, der kan streame musik over trådløst lan. Om den kan streames til fra en bærbar, skal jeg ikke kunne sige, men det kan du jo undersøge
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum