| Sendt: 13 November 2005 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er også det, jeg har gået og spekuleret lidt over, om jeg skulle gøre. Så skal jeg bare finde et sæt, hvor der er en god subwoofer, men der ikke er gjort så meget ud af satellitterne. Ellers virker den B&W Micropod subwoofer, der var på brugtmarkedet til 800, også fristende, hvis den bare havde været sort. Jeg prøver at sætte en købsannonce ind/op - måske dukker der noget spændende op.
|