| Sendt: 12 November 2005 kl. 01:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg har været inde på "klubbens" hjemmeside, og se efter et "sæt" surround, og økonomisk er Dali´s serier overkommelige, men hvilken en af dem skal jeg vælge. Prismessigt er der ikke DEN STORE forskel. Jeg skal bruge den sammen med rimelig strømstærk Arcam forstærker på 5*70 watt i en stue på 30 kvm.
Michael
|