| Sendt: 13 November 2005 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg tænker på at skifte til Audio Note højtaller, har kigget på AN-J/LX, nogen der har erfaringer med dem? Eller erfaringer med deres pianolakering?
Synes selv, de har en særdeles naturlig klang og den foredel at de passer til rør, er der andrer højtalere der passer lige så godt til rør? Jeg har 18 Watt at gøre godt med.
Alle meninger har interresse
|