Bruger siden: 07 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 15
Sendt: 15 November 2005 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
Hej
Vi kender alle de her knapper - han og hun - som sidder, så man kan tage sin ramme med stof af højttalere. Er der nogen, som ved, hvor man kan få sådan nogen "knap-sæt". Jeg skal bruge dem til at montere nogen sorte kanter rundt om mit "lærred" som er en mdf-plade, der sidder på væggen. Ideen er nogle stykker træ beklædt med sort stof, som knappes på mdf-pladen - og som nemt kan fjernes igen. Ideer modtages med kyshånd
Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
Sendt: 15 November 2005 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
Altså du vil kunne knappe rammen fast på "lærredet" når du skal se film?
Jeg ved ikke lige om man kan købe sådan nogle sæt - men en jeg fik lige den tanke at man måske vil kunne bruge magneter istedet. Evt. male disse i lærredfarven så man ikke kan se dem...
Bruger siden: 07 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 15
Sendt: 15 November 2005 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
Lyder som en god ide, hvis man kan få flade magneter. De vil aldrig kunne ses, da de sidder bag rammen... Kender du et sted, hvor man kan få sådan nogen?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum