Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 23:31   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Minipods - nogen der har dem? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Simon Ravn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2004
Status: Offline
Sendt: 03 December 2005 kl. 21:07 | IP-adresse registreret  

Er i syv sind mht. højttalerkøb. Er hooked på Vienna Acoustics Haydn siden alle roser dem til skyerne, men samtidig har jeg fået øje på Blueroom Minipods som jeg synes har et vildt cool design. Jeg er villig til at ofre lidt på lydkvaliteten til fordel for design, men jeg ved ikke hvor meget dårligere Minipods lyder sammenlignet med Haydn. Nogen der bruger et sæt minipods til musik? Jeg skal først og fremmest bruge dem til musik men muligvis også i et surround-setup til DVD senere. Jeg ved godt at jeg nok får brug for en subwoofer før jeg får nok bass sammen med Minipods, men bortset fra det ville jeg godt høre hvad folk har af erfaringer med dem.
Til top Vis Simon Ravn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simon Ravn

flaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 04 December 2005 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Jeg har hørt MiniPods i hfk engang sån lige kort.. og de spiller da fint nok - men ikke nogen vildt god oplevelse. De spillede dog bedre end jeg havde forventet..

Uden at have lyttet til Haydn, så vil jeg tro at de er bedst..

Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz

KimHRasmussen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 04 December 2005 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

Jeg var engang i et hus med MiniPods. De stod ikke specielt optimalt placeret, så min vurdering bærer nok præg heraf.

Jeg synes de spiller "fint". Bedre end noget Bilka-anlæg, men det var heller ikke noget jeg ville bruge til "lytning". Efter min mening kan de bruges til soveværelser og den slags... For de ser jo ganske skægge ud på gulvet.
Til top Vis KimHRasmussen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KimHRasmussen Besøg KimHRasmussen's Websted

Simon Ravn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2004
Sendt: 04 December 2005 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

OK må nok hellere lige lytte på dem inden jeg køber dem ser det ud til:) På gulvet? der skal de da heller ikke stå...

Til top Vis Simon Ravn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simon Ravn

KimHRasmussen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 05 December 2005 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

Næe... Men indehaveren havde fået huset indrettet af en indretningsarkitekt... og så ved man jo nok hvordan det går.
Til top Vis KimHRasmussen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KimHRasmussen Besøg KimHRasmussen's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes