Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 15:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Sub-B&W-ASW 600 vs Dali concept sub 12? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Soundfreak34
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 22 December 2005 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

Jeg har surroundsæt fra B&W og nu overvejer jeg en subwoofer med i sætet.Hvilken en vil være bedst til prisen?Godtnok er B&W lidt dyrere mens Dali'en er også god og har sub på 12.Men, prisen spiller ikke så meget, vil gerne ha' quali for penge.Har læst på denne forum at det vil være bedst hvis jeg blander ikke for meget, dvs hvis jeg i forvejen har surround fra B&W så skal sub'en også være fra det samme mærke.ER ikke sikker på?Nu da det begge har gode performance og ser begge god ud.Vil gerne have lidt hjælp?Tak.
Til top Vis Soundfreak34's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soundfreak34

banz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 22 December 2005 kl. 18:42 | IP-adresse registreret  

jeg vil personligt sige at lige ved subben er det ikke vigtigt at det er samme mærke, men hvis du har et stereo anlæg med en dali ikon og en sf et eller andet duer det ikke højtalerne skal helst være samme mærke det er ikke så vigtigt ved subben, jeg har ikke hørt nogle af dem men du kan jo nok tage ind i hifiklubben og høre dem. ellers syntes jeg du også kunne overveje at bruge lidt mere på en sub, eller det kommer an på hvad andet udstyr du har prøv lige at skriv det

Til top Vis banz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af banz

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes