Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 04:33   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Usher CP 8872 II (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2671
Sendt: 14 Januar 2006 kl. 16:20 | IP-adresse registreret  

Er der nogen der har lagt øre til Usher's monster af 4-vejs konstruktion?





Jeg har ikke kunne finde særligt mange billeder af den - der er dog et pragt eksamplar i januar 06-udgaven af Hi-FiNEWS.

Mon der står et eksemplar i DK man kunne lægge øre til?

Kom frit frem hvis du ved noget eller har erfaringer om ovenstående model!

Der kan læses en anelse om den her.

- BR

Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR
 
BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2671
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 21:25 | IP-adresse registreret  

Anyone?

- BR
Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR
 
BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2671
Sendt: 01 Februar 2006 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

Slet ikke nogen?

- BR
Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR
 
daniels
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3704
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

Den er vist ret sjælden...

Sikkert heller ikke helt billig.

Kvaliteten ser ud til at være i top, men designet fanger ikke rigtigt mig. Kunne dog sikkert være interessant at lytte til.


__________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Til top Vis daniels's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af daniels
 
nosferatu89
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 558
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:09 | IP-adresse registreret  

Nu spørger jeg sikkert ufattelig dumt, men har kunstneren Usher noget med Usher-højtalere at gøre?

Nosferatu

Til top Vis nosferatu89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nosferatu89
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:14 | IP-adresse registreret  

Uha da de er flotte....men sikkert også hunde dyre

 

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6646
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

har hørt dem og de spille godt .

Jeg ved der står et godt lager i dk , men om man kan høre dem tro jeg ikke .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

har hørt dem og de spille godt .

Jeg ved der står et godt lager i dk , men om man kan høre dem tro jeg ikke .

 

Hvis der ligefrem er et lager, skal du bare give mig adr og fortælle mig hvor stor enpoltseks jeg skal tage med

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

nosferatu89 skrev:

Nu spørger jeg sikkert ufattelig dumt, men har kunstneren Usher noget med Usher-højtalere at gøre?

Nosferatu

absolut intet

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 3082
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

Hejsa BjarkeNR

Jeg har et sæt Usher Audio - efter jeg har købt dem og sent foto af dem er jeg blevet rakket ned af folk !

Men dem der rakker ned - har aldrig hørt disse skønheder !!!!!

Her er et link til min tråd http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=24617&P N=12

Jeg kan kun sige at de er kanon gode - og du får super HTer til prisen !

Hilsen King -)

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king
 
Trommelum
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Konto lukket efter brugers ønske

Bruger siden: 06 September 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 97
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

hej Br

Prøv at ringe til Peter fra PS Audio. Han har haft importen, hvis han ikke har den endnu. Han havde et mindre sæt for et par år siden. Men der kan jo være sket rigtig meget imellem tiden.

Go´jagt.

Mvh. Troels



__________________
Nyd musikken!!!
Til top Vis Trommelum's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Trommelum
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Hejsa BjarkeNR

Jeg har et sæt Usher Audio - efter jeg har købt dem og sent foto af dem er jeg blevet rakket ned af folk !

Men dem der rakker ned har aldrig hørt disse skønheder !!!!!

Her er et link til min tråd http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=24617&P N=12

Jeg kan kun sige at de er kanon gode - og du får super HTer til prisen !

Hilsen King -)

 

Hvis folk har rakket dem ned, så er det sikkert ikke de samme folk som nu synes at de er flotte? ;-)

Omend kan det jo være folk bare er blevet klogere *S*

 

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2671
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

har hørt dem og de spille godt .

Jeg ved der står et godt lager i dk , men om man kan høre dem tro jeg ikke .



Hvorhenne af? Hvem kan jeg kontakte?

- BR
Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR
 
BjarkeNR
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2671
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

Trommelum skrev:

hej Br

Prøv at ringe til Peter fra PS Audio. Han har haft importen, hvis han ikke har den endnu. Han havde et mindre sæt for et par år siden. Men der kan jo være sket rigtig meget imellem tiden.

Go´jagt.

Mvh. Troels



Ok - det er noteret! Tak.

- BR
Til top Vis BjarkeNR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BjarkeNR
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes