| Sendt: 15 Januar 2006 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Jeg leder efter nye HTér i øjeblikket, og har været ude at lytte på
(bla) DLS R55. Var meget begejstret for lyden, men manglede noget bas -
den går kun ned til 42 hertz.
Tænkte på om man kunne købe den lille reol-HTér, og så selv bygge
to transmissionsliniesubs, og stille nedenunder hver HTér - og således
ende op med DLS-lyd, med dyb bas?
Kan man så ikke undgå at skulle lave delefilter, og bare skære bassen af? Og vil det være til at matche lydmæssigt?
Håber der er nogle kloge hoveder der hænger foran PCén her søndag aften
mvh S.R
|