Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 16:25   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Kraftig subwoofer til stereo (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
PePinO
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 November 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg overvejer om jeg ikke skulle investere nogle flere penge i mit stereo. Og jeg har kigget lidt på en Denon Poa 2200 samt en PRA-1100 til 1500.-
Men sådan en poa 2200 kan åbenbart ikke brokobles til en kanal. Så jeg ville egentlig helst have en "basboks" med 2 enheder i.
Mit setup lige nu:

Onkyo Integra A-8190 (2x110W 8ohm)
Infinity SM155 (15" bas osv)

Og jeg har 2 udgange på min onkyo der står preout ved. Så kunne jeg evt bruge den som forforstærker for poa2200'eren ?

Er der nogen der har nogle enheder liggene, har en basboks liggene eller måske kender en der har en tilsalg. Så vil jeg meget gerne høre fra jer. Det må meget gerne være noget Cerwin Vega. Minimum 2x15" basser.


Mvh Casper Sørensen
Til top Vis PePinO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PePinO
 
PePinO
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 November 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 16 Januar 2006 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Ikke nogen der har noget?
Til top Vis PePinO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PePinO
 
torkild
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Produktionsteknikker, Dynaudio

Bruger siden: 15 Juli 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1309
Sendt: 16 Januar 2006 kl. 17:42 | IP-adresse registreret  

Du kan godt bruge preout på din onkyo, men du skal ha' en elektronisk dele filter i mellen den og poa2200'eren.
Ellers kommer din sub til at spille mere en kun bas.

Er du villig til at bygge en kasse i træ selv ? Den skal bygges solidt... ikke noget med 10mm spånplade !


__________________
Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
Til top Vis torkild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af torkild
 
kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3396
Sendt: 16 Januar 2006 kl. 18:03 | IP-adresse registreret  

hvad vil du ofre på sagen?, se min tråd for er bud der rykker, men det kræver at du kan selv, for mine er ikke til salg
Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn
 
PePinO
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 November 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 16 Januar 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

torkild:

Jeg havde egentlig også regnet med at købe et aktivt delefilter, også smide det imellem.
Jeg har gode muligheder for at bygge kassen selv. Har en far der er tømrer, og en masse 20mm spånplade ude i laden.

kyhn:

Omkring 2500 for enheder osv. Træ til kasse osv. har jeg selv. BTW SERIØST fed bar du har fået lavet der, og anlægget er godt nok også lige til toppen
Til top Vis PePinO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PePinO
 
kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3396
Sendt: 17 Januar 2006 kl. 08:58 | IP-adresse registreret  

tak for roserne, ja det er blevet et rimeligt hyggerum og en OK stuen også!

jamen så er det jo en halv af mine du skal bygge, enhederne koster ca. 900 pr stk og så er der jo lidt til træ m.m.

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=15561

http://www.d-s-t.com/link/peerless/data/830669.htm

 

 

Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn
 
PePinO
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 November 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 17 Januar 2006 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

kyhn:

Okay. De enheder, er de vilde ? Og ville de kunne trækkes med den Denon poa 2200?


Til top Vis PePinO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PePinO
 
PePinO
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 November 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 164
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Flere der har nogle bud ?
Til top Vis PePinO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PePinO
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes