| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer alle sammen.
Jeg går og venter på at komme til at høre Klipsch THX Ultra2 system til min kælder som er 45 kvadrat meter. Jeg tænkte på om der var nogle der havde hørt det system? Eller om der var nogle der havde andra forslag til hvad jeg skulle prøve at lytte på.
__________________ Hilsen Thomas
|