Bruger siden: 21 December 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 64
Sendt: 17 Januar 2006 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
Hej gutter, jeg går og overvejer at købe en ny centerhøjtaler. Jeg har nu en paradigm cc-50 Som jeg har været ret glad for men ku nu godt bruge en der var lidt kraftigere( gerne med lidt mere dybde i lyden) Men ved ikke helt om det er klogt at skife da jeg har hørt meget godt om paradigm og ik har lyst til at gå ud og købe en ny med mindre jeg virkelig får noget mere lyd ud af det. Jeg ga i sin til kun ca. 700kr for paradigm`en og vil offere ca. 2oookr nu på en center.
Nogen der kender paradigm og derfor kan anbefale/fraråde nyt køb?
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
Vil det være dumt at bruge en alm. hifi højtaler i stedet for en center, tænker på om centeren er så meget bedre til at gengive tale end en alm. hifi højtaler?
Bruger siden: 19 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 349
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
fisterolfert skrev:
Vil det være dumt at bruge en alm. hifi højtaler i stedet for en center, tænker på om centeren er så meget bedre til at gengive tale end en alm. hifi højtaler?
Nej. Det er ikke dumt. Det er faktisk det bedst du kan gøre. Det aller vigtigste er at en centeren matcher dine fronter og det gør den bedst hvis den er fuldstændig magen til.
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
Jeg får svært ved at finde en center der matcher mine front højtalere da de er nogen jeg selv har bygget for år tilbage. Har kigget lidt på cerwin wega`s store center da den går helt ned til 50 hz og jeg jo gerne vil ha noget mere dybde i centeren. Den er desværre ikke så køn, men lyden i første række
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum