Bruger siden: 08 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 216
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
Er der nogen, der kender en Sub. med navnet "Kira Sub A200" ? Jeg har fundet den i et depot så jeg aner intet om den andet end den er aktiv.. Billede kommer om et par dage.
Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 26
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
marvel skrev:
Er der nogen, der kender en Sub. med navnet "Kira Sub A200" ? Jeg har fundet den i et depot så jeg aner intet om den andet end den er aktiv.. Billede kommer om et par dage.
Links eller andet data modtages med kyshånd
Jeg havde lillebroren engang... De blev solgt i Fona for nogle år siden. Jeg er ikke sikker, men jeg mener at de blev produceret af Pandrup Højttalerindustri. De blev så vidt jeg husker solgt for 2495,-. De var såmænd ikke så tossede, men der er nok grænser for hvor mange penge den er værd i dag. Hukommelsen siger mig at det er noget med en 12" enhed og 200 watt forstærker, men det siger jo ikke så meget...
Bruger siden: 08 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 216
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
På bagsiden står: Frequency responce: 32-200Hz Sensitivity: 93db Imp. 8 Ohm Power (RMS) 200W Made in Denmark :-) Jeg skal lige nævne at bassen er ca. 12" og målene (BDH) er 38,40,54 - Så Otto J>> Du er vist på rette spor!
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 68
Sendt: 02 Januar 2004 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
Hello.
Ham OttoJ husker rigtigt den blev solgt for 2495 kr sat ned fra 5500 kr og jeg mener også at den er fra Pandrup. De blev solgt i 2 versioner 10" - 150 og 12"- 200. Som Otto J skriver, så er de nok ikke meget værd i dag, synes,at jeg kan huske, at der var en som havde en til salg her på hifi4all. Jeg har set på dine billeder, og den ligner ikke min! Jeg ved ikke om min er nyere, men jeg har volume/frekvens volume knapper på front som kan justeres med fjernbetjening bagpå har jeg også flere tilslutningsmuligheder min hedder A 200 R. Jeg har, men ved ikke lige hvor en "brugsforrvirring" et sted.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum