| Forfatter |
|
hest Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 12 Maj 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 16
|
| Sendt: 18 November 2003 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg har lyttet lidt til et par Dali evidence 370, og jeg synes de lyder prima.. Men da jeg har råd til et par brugte evidence 470, overvejer jeg at købe sådan et par i stedet... problemer ligger bare i at mit værelse er på 10 m2 (med gulvtæppe), og jeg er meget itvivl om de ikke er alt for store til sådan et lille værelse... En anden lille ting, jeg har ikke hørt 470'ern, men efter som det er samme serie, lyder de vel i samme retning, eller hva'?
tak
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
| Sendt: 18 November 2003 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
hest skrev:
|
Hejsa
Jeg har lyttet lidt til et par Dali evidence 370, og jeg synes de lyder prima.. Men da jeg har råd til et par brugte evidence 470, overvejer jeg at købe sådan et par i stedet... problemer ligger bare i at mit værelse er på 10 m2 (med gulvtæppe), og jeg er meget itvivl om de ikke er alt for store til sådan et lille værelse... En anden lille ting, jeg har ikke hørt 470'ern, men efter som det er samme serie, lyder de vel i samme retning, eller hva'?
tak
|
|
|
Ja, hele serien lyder ens, men 470'eren lyder selvfølgelig meget bedre end 370. De spiller kanon, og jeg bruger dem selv herhjemme hvor rummet ikke er meget større end 12m2. Så jeg tror heller ikke du får nogle problemer..
|
| Til top |
|
| |
hest Lukket konto

|
| Sendt: 18 November 2003 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok, ellers går det heller ikke helt galt, jeg regner med at flytte i større lejlighed til januar/februar...
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
| Sendt: 18 November 2003 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad venter du så på? 
Forresten, du spørger om Evidence serien lyder ens. Nogen herinde siger at 870 lyder anderledes, vist lidt mere mørk end de andre, men jeg ved det ikke selv. Jeg skal en tur i HK idag, så kunne det være jeg kunne luske mig til et lyt. Iøvrigt skal jeg ud og se på en C70, den er dejlig 
|
| Til top |
|
| |
hest Lukket konto

|
| Sendt: 18 November 2003 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, uhh jeg glæder mig... der er ikke noget som når man bruger mange penge på noget fedt, så bliver man så glad! :)
|
| Til top |
|
| |
Pascal Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 861
|
| Sendt: 18 November 2003 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim F. skrev:
|
Hvad venter du så på? 
Forresten, du spørger om Evidence serien lyder ens. Nogen herinde siger at 870 lyder anderledes, vist lidt mere mørk end de andre, men jeg ved det ikke selv. Jeg skal en tur i HK idag, så kunne det være jeg kunne luske mig til et lyt. Iøvrigt skal jeg ud og se på en C70, den er dejlig 
|
|
|
Lad os vide hvordan det går med den C70, jeg er selv på udkig efter en.
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 18 November 2003 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
870 går noget dybere end 470eren. men den har jo også 2*8" at gøre godt med.
Hele evidence serien spiller jo kanon. Både i surround og stereo efter min mening
Så Hest. Du kan godt drage afsted efter de 470ere
MVH WRONG
|
| Til top |
|
| |
Thomas Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 365
|
| Sendt: 18 November 2003 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, det er bare med at komme afsted og hente dem! De lyder sgu ganske glimragende!!!
|
| Til top |
|
| |