| Forfatter |
|
cooljules1 Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa, mit nuværende setup består af et sæt b&w 603s3 og en NAD T742(75watt hvis jeg husker rigtigt). Jeg synes at mellemtonen er en tand mudret/udvasket, kan dette være mangel på effekt? Dog mest mærkbart på mere intens(/hård) musik. jeg får muligheden for at låne en Sirius D200 her om et par uger, det glæder jeg mig til! :) -der burde være plads til at høre lidt forskel!  mvh J
|
| Til top |
|
| |
hclyd Lukket konto

Lukket konto efter brugers ønske!
Bruger siden: 06 Juni 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan står dine højttalere?? Prøv at give dem luft, min. 70 cm til hver væg, og få noget under så de bliver løftet ca 5 cm fra gulvet.
Mvh. __________________ www.lydcentrum.dk, www.canton.de, www.lua.de rør og matchende højttalere, med høj følsomhed.
|
| Til top |
|
| |
cooljules1 Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak for svaret.
det har de medfølgende spikes instaleret, og de har nok 50cm bag til, og ca det samme til den ene sidevæg, og 3 meter til den anden side..
mener du stadig at dette kunne gøre forskellen?
/J
|
| Til top |
|
| |
hclyd Lukket konto

|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Giv dem en flise. Så trækker de.......hehe...nok tænder ud. Prøv bare at mærke dem op med tape på gulvet, og flyt lidt på dem. Det er ganske gratis, og 5 cm kan gøre en forskel. Det er noget der godt kan tage nogle uger. Put tape på gulvet og ryk dem tilbage, i den oprindelige position, og find ud af om det hjalp.
Spikes er ikke altid lykken. Alt efter gulvets beskaffenhed, kunne gummifødder absolut være at foretrække. De originale er vel også kun 2 cm høje, eller deromtrent.
Mvh.
__________________ www.lydcentrum.dk, www.canton.de, www.lua.de rør og matchende højttalere, med høj følsomhed.
|
| Til top |
|
| |
cooljules1 Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok, jeg vil da straks komme igang med at leje!  Tak for hjælpen hclyd!
__________________ Front: B&W 603s3 Center: B&W LCR60 Back: B&W DS3 Amp: Denon 2308 Projektor: Panasonic PT-AX100
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
B&W 603s3 er ikke Guds seneste gave til menneskeheden, hvad angår mellemtonegengivelse.
Skift til 703!
|
| Til top |
|
| |
hclyd Lukket konto

|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er jo dyr, og den kan heller ikke udrette mirakler, hvis det er rummet der driller. Så er det en rumkorrektionsenhed.
Den er også dyr. Men hvis man er for doven til at ekperimentere, så er sidstnævnte nok løsningen, og siden kan man opgradere.
Mvh. __________________ www.lydcentrum.dk, www.canton.de, www.lua.de rør og matchende højttalere, med høj følsomhed.
|
| Til top |
|
| |
cooljules1 Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ville da også klart hellere have et sæt 703, men som sagt kan prisen drille en smule- og jeg må få det bedste ud af hvad jeg har til rådighed lige nu!  jeg vil prøve mig lidt frem.. hvad er egentligt forskellen mellem refleksen foran og den bagi? i forbindelse med skumpropperne,
__________________ Front: B&W 603s3 Center: B&W LCR60 Back: B&W DS3 Amp: Denon 2308 Projektor: Panasonic PT-AX100
|
| Til top |
|
| |
Carstong Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 04 Juni 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 442
|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 03:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror ikke du kan forvænte mere af en gulv højtaler til 3500kr.
Carstong
|
| Til top |
|
| |