| Sendt: 03 Juli 2006 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa! Jeg har lidt guld nu og tænker om ikke jeg snart skal have noget seriøst hifi.
Jeg er blevet enig med mig selv om at forstærkeren nok skal være en HK 675 eller 970 som kan erhverves for ca. 2-3000 brugt/ny.
Cd prioterer jeg ikke så meget endnu..
Med højttalerne er jeg meget i tvivl. Jeg vil gerne have det absolut bedste pris/ydelse i mit budget, men også derfor det er så svært:)
Jeg hører stort set alle former for musik, men mest rock. Jeg vil meget gerne have en højttaler med ægte bas, dvs. helst 8/10/12", kan jeg meget bedre lide en end lille højtaler der blafrer bas ud gennem et rør. Men på ingen måde på bekostningen af lyden! (udover lidt "langsom" bas evt)
Næste store problem er så mit kleine værelse på omkring de 15m2 +/- (og skråvægge).. Har kigget meget på Dali 850, men er bange for de er overkill til mit værelse?
Så vil gerne høre om i har nogle gode forslag til et par højttalere, nye eller brugte, med dejlig detaljeret lyd overall og så fyldig bas. Eller også skal det være et par uhyggeligt gode mindre højttalere:)
Budgettet ligger helst under 6000, men kan i ekstreme tilfælde strækkes mere..:)
|