| Sendt: 22 August 2006 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej winter har haft et sæt 3.2 ref,de er valgt som året højtaler år 2000 i what`s hifi iprisklassen over 1000£. De spiller godt,men mine gik istykker efter en time diskanterne gik,senere viste det sig at der var brugt forkert lim på øvre og nedre mellemtone,men det kostede mig kr. 1500 og en masse besvær da de var købt hos fredgård,selve lyden er fin men der mangler efter min mening lidt tryk i det nederste basområde, til gengæld har de en fremragende perspektiv, flot diskant, og finish og kabinet er helt i topklasse, har sjældent set og mærket så flot arbejde . det sæt jeg havde var det sidste i danmark, men de kan muligvis fåes i tyskland, jeg så for ca et år siden at 3.2 og 4.2 var på tilbud i forskellige tyske hifiblade, med en god besparelse, men jeg ville købe 4.2 da den har to 10" istedet for 2 8", men kef højtalere sKAL SPILLES TIL da basophænget er ret stift, jeg har solgt ca 30 kef højtalere privat, og 3.2 er de bedste jeg har hørt og jeg skiftede kun fordi jeg fik mine drømmehøjtalere tilbudt.
kef 3.2 er testet i det tyske blad stereo nr. 7 2000 pris euro 3500
de får 4 stjerner ,75% kort resume: en dronning blandt de betalbare højtalere,helt igennem vellykket, med superb abbildung,må være perspektivet,ausgeglichen,linære,dynamiske und erlesen verarbeitet. den test kan du muligvis downloade fra stereo,det koster muligvis lidt men nogle af de tyske blade har alle deres gamle tests så de kan downloades
|