Men hvilken surround receiver skal jeg gå efter? Problemet er, at der hvor den skal stå er pladsen 50 cm i bredden og 38 cm i dybden. Jeg har dog snust lidt til dem her, som er under de 38 cm i dybden:
Jeg må dog indrømme, at jeg er mest lun på Marantz. Den virker til at være i rigtig god kvalitet. Recieveren skal tilsluttes digitalt med et Coaxal kabel til mit TerraTec Phase 24W:
Men hvilken surround receiver skal jeg gå efter? Problemet er, at der hvor den skal stå er pladsen 50 cm i bredden og 38 cm i dybden. Jeg har dog snust lidt til dem her, som er under de 38 cm i dybden:
Jeg må dog indrømme, at jeg er mest lun på Marantz. Den virker til at være i rigtig god kvalitet. Recieveren skal tilsluttes digitalt med et Coaxal kabel til mit TerraTec Phase 24W:
Bruger siden: 17 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 482
Sendt: 03 September 2006 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
Nej, det skal ikke være en af de 2. Det skal udnytte de højtalere og være under 38 cm i dybden. Kom gerne med foreslag. Jeg vil helst købe det fra ny af og ikke brugt.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum