|
Du skal tilslutte den til main-out på din Thule og main-in på subén. Main-out på subén er til at sende signalet videre til en effektforstærker, med den dybe bass filtreret fra til subén. Hvis du kigger på billedet, jeg linker til, er der ikke nogen main out på subben. Der er low level in/out og high level in/out. Hvad er forskellen herpå? Det er vel så low level out på subben, jeg skal bruge.
Den balancerede er vel til at gøre det samme, bare balanceret. Det er også min opfattelse 
Og højttlaler-terminalerne er til det samme bare uden effektforstærker mellem sub og højttalere. Dvs. at subbens forstærker driver fronthøjtalerne.
Q er vist til at justere den så den passer bedre til rummet. Det er vist noget med hvor dybt den spiller.
Level er hvor højt den spiller.
Freq er hvor højt op i frekevens den spiller.
Gain vil jeg skyde på også er noget med hvor højt den spiller(er ikke sikker på det når nu der også er en levelkontrol).
Phase er til at indstille den så den spiller i phase med højttalerne, da de jo for det meste ikke står lige langt væk fra lytteren og sikkert heller ikke lige lang kabelføring.
Crossover tror jeg er til at slå freq til og fra(om man har sub-out på surround eller main-out på noget stereo).
Ellers kan du altid skrive til L-sound eller SvS og såørge dem hvis du er i tvivl om noget med deres subs. De plejer at svare indenfor en times tid, eller noget. Det havde jeg også tænkt mig, hvis et køb bliver aktuelt. Mine spørgsmål var nu mere af generel karakter, idet jeg undrer mig over de mange tilslutningsmuligheder bag på en subwoofer.
Mvh. l´Blundt
|