Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 16:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Design højtalere til 2k? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rexuz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

Hejsa..

Jeg har sådan set lige købt et par. dali 606 højtallere, men da jeg så har fået dem hjem i stuen, ser de bare alt for voldsomme ud, men spiller self. kanon! Kan man få noget der minder om noget B&O kunne have lavet.. Men bare til menneskepenge/elevløn og som spiller nogenlunde ;) prislejet skulle gerne være under 2k brugt. Dantax er jeg ikke meget for, men pt. er det eneste reel tilbud jeg har set, som jeg synes er nogenlunde pæne, men de spiller jo sikkert elendigt.

Havde tidligere nogle kenwood højtallere, som jeg synes var ganske udemærkede, men manglede lidt power til film og til fest. Det skal sættes til et surround anlæg fra Pioneer 5/6x120Watt sådan ca. ser alt i film men mest action og thriller. Musik er radio, pop og dance...

Håber der er en masse forslag. Hvis der ikke findes nogle i prisklassen så skriv gerne nogle over prisklassen, men ikke i 5000-20000kr. klassen pr. højtaler. Det kunne jeg aldrig finde på at give..

vh.
Jesper Sørensen

Til top Vis rexuz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rexuz

krsjo
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 September 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 11:19 | IP-adresse registreret  

Argon 7011 fra hifi klubben ser godt ud og spiller faktis ok prøv af lytet til tror du  bliver overrasket
Til top Vis krsjo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krsjo

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes