Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 23:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Muligt at bruge andet end Concept 6? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Aagaard1000
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 15 November 2006 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Hej alle.

Jeg har lige forsøgt at få en aftale i hus med en bruger her fra forummet om at jeg kunne købe hans Concept 6 højttalere som front til mit kommende system.
Desværre er han bosat i København og jeg har ingen mulighed for at komme og hente systemet da en billet over broen ville trække beløbet så langt op at det ikke længere kunne betale sig for mig at købe brugt.

Han vil ikke sende med Post DK med mindre jeg overfører pengene til hans konto inden han sender hvilket jeg udemærket forstår. Desværre er jeg ikke selv så tryg ved dette da jeg før er blevet snydt for et ret højt beløb.

Jeg kan ikke finde nogle andre Concept 6'ere brugt til 2500 andet end et par i østjylland. På den annonce er der dog allerede 3 bud & chat på då derfor ser jeg ingen grund til at betale for at se hans kontaktinformationer hvis det nu alligevel allerede er solgt. (Jeg snakker dba.dk)

Derfor er jeg nu på udflugt efter et par andre front højttalere i samme prisklasse. Vil det lyde godt hvis jeg køber et par andre front + en center af samme mærke og så bruger mine Dali Concept 2 som baghøjttalere i det system?
Det håber jeg virkelig da jeg meget gerne snart vil have købt mig nogle højttalere og få begyndt på mit surround.

Håber i vil hjælpe
- Anders.
Til top Vis Aagaard1000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aagaard1000 Besøg Aagaard1000's Websted

urte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005
Lokalitet: København
Sendt: 16 November 2006 kl. 05:57 | IP-adresse registreret  

Hvorfor overfører du ikke porto til efterkrav for forsendelsen til hans konto, så vil han være skadesløs vhis du ikke afhenter. Samtidigt taber du ikke det store,hvis han ikke afsender.

LMG03
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 16 November 2006 kl. 06:21 | IP-adresse registreret  

du kan sagtens bruge andre fronter sammen med Concept 2.
den primære lyd er alligevel i fronterne+center.
hvis du kan finde nogle 606 så skal du nok være tilfreds.
Til top Vis LMG03's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LMG03

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes