| Sendt: 03 December 2006 kl. 02:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa..
Jeg har tænkt lidt på at sælge mit grej, og prøve noget nyt. Mit setup består af følgende;
Denon avr 1905 receiver
System Audio 1280 højttalere front
System audio center (ældre model, kan ikke huske modellen)
System audio baghøjttalere (ældre model, kan ikke huske modellen heller.. spiller godt)
System audio SE175 sybwoofer.
+ gode kabler
Jeg kunne godt tænke mig nogle mindre front højttalere, altså nogle reol højttalere, og så en rigtig rigtig god subwoofer, som kan spille dybt !! Evt. sådan en SVS. Og så tænkte jeg på måske bare at købe et sæt reolhøjttalere, en god sub og så en stereoforstærker som man kunne lægge noget surround på senere når man engang fik råd til det, + center og baghøjttalere.. For vil gerne have surround, men det behøver ikke at være lige nu, for jeg har ikke så mange penge..
kan man evt. få en god sub, reol højttalere og en god forstærker for 10.000 kr ? måske maks 12 ? det må absolut meget gerne være brugt.
Jeg kan godt lide hvis lyden er lidt detaljeret, og bassen er dyb og mellemtone lys.. det er lidt svært at forklare. diskanten skal også være lys .. Jeg er blevet træt af mine system audio, synes ikke det spiller så godt mere..
Håber på svar :) på forhånd tak!
Mvh Magnus
|