| Sendt: 17 December 2003 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle,
jeg håber på om I kan give mig nogle gode råd om højtalerkøb. Jeg vil gerne invistere i et surround system, jeg gik ned i den lokale hifiklubben-afdeling og spurgte hvad de kunne anbefale mig. Grunden til at jeg gik der ned er først og fremmest at jeg har et par b&w 602s2 højtaler som jeg gerne ville bygge videre på, og fordi jeg kender ikke andre forhandler der sælger hifi udstyr i kbh?.
Nå, men den flinke mand ned i hifiklubben siger 'du skal da ha' en b&W center højtaler LCR60 og en subwoofer ASW600 plus to baghøjtaler 601s3'
Og som surround-reciver vil han anbefale mig nad t752. Jeg spiller meget heavy og til tider også stille musik, så højtaler og forstærker-delen skal jo kunne begge ting. Det sagde den flinke mand også sagtens at nad og b&w kunne.
Nu er jeg rimelig skeptisk overfor hifiklubben, de plejer at snakke meget om hvor godt deres produkter er i forhold alle andres produkter. Han brugt også langtid på at svine SONY til.
Det store spørgsmål er i virkeligheden er den kombination god, eller skal jeg kigge mig om efter noget andet( og i det tilfælde hvad)? Jeg er på SU så jeg har ikke et kæmpe budget.
mange tak på forhånd
Palgwe
|