Bruger siden: 08 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 908
Sendt: 17 December 2006 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
Jeg har en kammerat som har et sæt AL 1000 hvor den ene diskant er sprunget, eller dvs jeg tror bare det er sikringen. Jeg har slet ikke kigget på den endnu.
Er der nogen som ved hvor sikringen sidder og hvordan den skiftes???
Nogen som ved hvad sikringen koster og hvor den evt kan købes - Udover HFK?
Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
Sendt: 17 December 2006 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
Altså ikke for bryde dit forum....
Men nu bringer du det lidt selv på banene!....
Mit spørgsmål gør så enkelt bare ud på, om der er en indbygget sikring i AL-1000??? - og hvis der er, har jeg hørt noget om man kan købe en form for ekstern Sikring eller hvad??...
Men en ny Diskant, ville ligge omkring de 500 kr (det ved jeg)..
Sendt: 17 December 2006 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
zirio skrev:
Altså ikke for bryde dit forum....
Men nu bringer du det lidt selv på banene!....
Mit spørgsmål gør så enkelt bare ud på, om der er en indbygget sikring i AL-1000??? - og hvis der er, har jeg hørt noget om man kan købe en form for ekstern Sikring eller hvad??...
Men en ny Diskant, ville ligge omkring de 500 kr (det ved jeg)..
Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
Sendt: 17 December 2006 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
850,- for en diskant ved Hifiklubben.
Mener der sidder sikring i bunden på bagsiden af højttaleren hvor man skal dreje med en skruetrækker og så hopper den ud. Sikringen kan købes de fleste steder de handler med lamper og selvf. Hifiklubben.
Sendt: 17 December 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
Danny Andersen skrev:
850,- for en diskant ved Hifiklubben.
Mener der sidder sikring i bunden på bagsiden af højttaleren hvor man skal dreje med en skruetrækker og så hopper den ud. Sikringen kan købes de fleste steder de handler med lamper og selvf. Hifiklubben.
Mvh.
Tak lyder godt dvs man kan komme til sikringen direkte udefra? man skal ikke ind i højttaleren?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum