Hej alle,
Jeg er ny her - pænt goddag!
Jeg har i mit lille hjemmestereo: Thule Spirit IA150B og D75b (noget i den stil), et sæt Infinity Modolus højttalere, OG en nyindkøbt Aduio Pro Ace Bass2 Subwoofer.
Jeg kan bare ikke få Sub'en til at lyde af noget? KT-radio sagde (jeg sagde til dem, at jeg ikke har noget stor teknisk indsigt), at det er rimeligt meget plug and play. Det ser det også ud til i vejledningen. En kabelende i pre out på forstærker, og den anden ende i LFE In i Sub'en.
Det kan jo næsten ikke være nemmere. Blot er bassen 'død'/ ikke eksisterende, når jeg spiller musik. Ved I, om Thule'n kræver en speciel tilkobling? Eller kan det være andet.
Inden dette skrives har jeg været omkring KT-radio:
De var meget service-mindede og byttede den første sub, jeg fik med hjem. Den var i stykker, så ok, det forklarer den manglende lyd i sub nr 1. Sub nr 2 jeg får med hjem i går, hører jeg musik på hos KT-radio.
Vel hjemme med denne kobler jeg den til - og så stadig ingenting!!!!??????? Der er skruet op, der er strøm på, jeg kan høre musikken komme ud af 'slaverne' i siden. Men INGEN BAS!!!
Hjælp modtages nu i aller højeste grad!!!
Jeg har forsøgt HIFI-Klubben, men juletravlheden har ramt dem, og jeg ved ikke hvornår, de når at læse OG svare på mails.
Så tænkte jeg på folket herinde - håber der er nogle kloge hoveder, eller blot andre med erfaring udi dette.