| Sendt: 16 Februar 2007 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey boys...
Har et lille problem jeg håber I kan hjælpe med. Har 2 "små" Cerwin Vega højtalere, og 2 store Cerwin Vega. De to store er tilkoblet hver deres forstærker, som vist er rimelig gode (Ikke mig der har købt eller sat det op), de burde i hvert fald sagtens kunne trække en hver. De to små er så tilkoblet én forstærker, som vist også sagtens kan trække dem. Vi har i laaang tid (10-15 år) skiftet højtalere sådan hist og her, så vi har fået alt det nye, samt forstærkere - dog har vi aldrig skiftet mixer, i hvert fald ikke så længe jeg kan huske. Det har sådan set altid fungeret fint, men her for en uge eller to er alle højtalere begyndt at skratte rimelig meget, hvilket selvfølgelig er meget irriterende. Så mit spørgsmål er: Kan det være mixerens skyld ? Og I skal vide, det er en gammel, grim, lille, brugt l**te mixer fra jeg ved ikke hvornår. Mindst 8-10 år gammel tror jeg.
I så fald, hvis det kan være det, kan I da anbefale en ny ? Som kan styre, radio, CD, forstærkere og hvad der nu ellers hører til. Pris er i og for sig underordnet. Men det skal selvfølgelig ikke være så dyrt som overhovedet muligt. Bare en mixer der kan klare distancen. Og fedt design er selvfølgelig heller ikke af vejen :)
Håber i hvert fald I kan hjælpe.
På forhånd tak.
- Ylle
|