Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 22:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Argon 70** Serie surround system! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 21 Februar 2007 kl. 15:44 | IP-adresse registreret  

Hej Folkens,

Jeg har gået og overvejet lidt mere stilfulde højtaler, og så faldt jeg over Argon 70** serien...

Det synes jeg selv er meget stilfuldt, meeeen hvordan spiller det system?

4 x Argon 7011

http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Hoejttaler/Gulvhoejt taler/ARGON_7011_hoejttaler.htm #

1 x Argon 7041

http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Hoejttaler/Aktiv_sub woofer/ARGON_7041_subwoofer_Soelv.htm

1 eller 2 x 7031 (har man seriøst brug for en bagcenter???)

http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Hoejttaler/Centerhoe jttaler/ARGON_7031_centerhoejttaler_Soelv.htm

Jeg vil rigtig gerne høre folks mening? lige pt har jeg nogle kæmpe Cerwin Vega´er det lyder rigtig godt under film, og kan virkelig få sofaen til at ryste og give den helt rigtig biograf fornemmelse, og går jeg ikke ud fra dette sæt kan, men det har stil... Men hvad hvis man skiftede subben ud med en anden model der måske kunne give mere bass ?

Men som folk kan høre har jeg brug for og imod dette sæt, og evt høre fra hold der har sådan et sæt :)

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen

Knoxville
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 21 Februar 2007 kl. 15:59 | IP-adresse registreret  

De er om ikke andet flotte ! - jeg har ikke hørt dem.

aurumcantus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2007
Lokalitet: København
Sendt: 21 Februar 2007 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

hej sune.

Du skal nok forberede dig på et chok, mth. lyden, når du nu er vandtil CW, men ja en ordenlig sub kan gøre underværker, men som med alt hifi; hør det...
men hvorfor lige Argon? har du hørt dem? og hvilken reciver skal de sættes til?

Audio Note
Til top Vis aurumcantus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aurumcantus Besøg aurumcantus's Websted

Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Februar 2007 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

Jeg ved ikke lige hvorfor Argon hehe, jeg handler for det meste hos hfk, og nu kiggede jeg på hvad de havde som jeg synes var stilfuldt, os derfor jeg spørger jer folkens til råd :)

kan os være jeg skal vægle nogle B&W kompakt højtaler, en center og så en ordenlig sub? tænker her på B&W´s S3 serie  med stander til....

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 Februar 2007 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

Når det skal være stilfuldt er det altid svært at finde noget der lyder godt. Man skal i hvert fald kigge sig godt for inden man køber.

Men nu ved jeg ikke hvad dit budget er men jeg plejer altid at anbefale Arcitec når det skal være stilfuldt.Det lyder nemlig super godt også ser det skide godt ud. Subben der høre til serien er...... Sindsyg (læs: spiller mega godt og går dybt ned.) Den kan vidst også bruges som bord :-) så lidt fylder den også.

En ven har gulvhøjttalerene og det er altså KLASSE! ! !

Tjek evt: www.arcitec.dk

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Februar 2007 kl. 18:03 | IP-adresse registreret  

Hehe ser fedt ud meeeen 40.000 kr. til højtaler, det har jeg sku ikke lige pt.

Har måske max 15.000 kr. lige pt. men kan os bare være jeg skal beholde hvad jeg har nu :)

Synes Harman Kardon lavede et surround sound sæt, med pæne søjle højtaler, kan bare ikke finde det nogen steder...

Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Februar 2007 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

Fandt faktisk en der har det på hifigalleriet...

http://www.hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3487

det ligger vist i omkring 7000 kr med stander ? nogen der kender til det system ???

http://www.harmankardon.com/product_detail.aspx?Region=EUROP E&Country=DK&Language=ENG&cat=HCS&prod=HKTS% 2011/230&sType=C

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Sendt: 21 Februar 2007 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

Hi-Sonny-Fi skrev:

Når det skal være stilfuldt er det altid svært at finde noget der lyder godt. Man skal i hvert fald kigge sig godt for inden man køber.

Men nu ved jeg ikke hvad dit budget er men jeg plejer altid at anbefale Arcitec når det skal være stilfuldt.Det lyder nemlig super godt også ser det skide godt ud. Subben der høre til serien er...... Sindsyg (læs: spiller mega godt og går dybt ned.) Den kan vidst også bruges som bord :-) så lidt fylder den også.

En ven har gulvhøjttalerene og det er altså KLASSE! ! !

Tjek evt: www.arcitec.dk

Jeg har fronterne og er super glad for dem. det dur... Sub´n er lidt svær at finde brugt desværre og jeg vil ikke give 15 k for den fra ny, så den mangler jeg lidt. Men det er bestemt ikke sådan at fronterne ikke gør det godt, for det gør de..

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Februar 2007 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes