Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 06:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: hjælp til valg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lotti
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 04 Marts 2007 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

Hejsa alle i hifi-nørder, jeg er førstegangs bruger af dette forum, og jeg håber i kan hjælpe mig i min søgen.Jeg har altid gået meget op i musik og film, og gennem årene samlet en astronomisk stak skiver sammen.Jeg har dog altid kun haft et middelmådigt anlæg.Jeg har lige fået eget hus og synes nu at jeg har pladsen til min egen lille biograf.Jeg har besøgt Audiovision i Skive for at samle inspiration.Jeg havde tænkt på og købe Infinity højtalere og Harman Kardon forstærker, desuden Infocus IN74..... som dog kan fåes til 1100 euro på nettet.Desuden kender jeg en der har H/K avr 8500, som jeg synes er god og havde overvejet at købe en avr 7000 eller 8500 brugt.Men kan det betale sig?Som højtaler har jeg kigget noget på Infinitys Kappa og Beta serie, der er på tilbud i øjeblikket.Men jeg ville meget gerne have nogle råd af jer her på forummet vedr. den sammensætning jeg har tænkt på.Desuden, kan det betale sig at købe en brugt H/K 7000-8500.Mit budget er vel en 35-40.000 til forstærker, højtalere/sub og projektor.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes