| Forfatter |
|
ChriZ Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 119
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan huske i de gode gamle dage, da jeg havde mig SoundBlaster 8-bit Value at der fulgte et sæt passive PC-højttalere med og det er næsten umuligt at opdrive sådan noget lignende i dag... selvom det ike var noget særligt, rent lydmæssigt, lød de af lidt mere end pap :)
Jeg leder efter nogle (relativt) billige og meget gerne pæne passive PC-højttalere (eller - højttalere med minijack stik) - jeg forventer ikke voldsomt god lydkvalitet, da det er til erstatning for min elendige clockradio, så det må gerne være -lidt- bedre end dem ;)
nogen forslag til hvor man kan finde sådan noget henne? Synes ikke edbpriser er særlig behjælpelige i denne sammenhæng...
/Christian
__________________ -"Vidste du iøvrigt, at man godt kan ringe fra Ringsted til Thisted men man ikke kan tisse ud over hele Alex Nyborg Madsens ansigt?"
|
| Til top |
|
| |
Holmen Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 258
|
| Sendt: 05 Marts 2007 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=307267
Noget i den dur du leder efter?
Edit: Eller evt. de her: http://thansen.dk/product.asp?c=829970496&n=507975196&am p;pn=1624857950
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 05 Marts 2007 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kig i salgsannoncerne her på siden!
mvh
|
| Til top |
|
| |
ChriZ Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Marts 2007 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Holmen skrev:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=307267Noget i den dur du leder efter?Edit: Eller evt. de her: http://thansen.dk/product.asp?c=829970496&n=507975196&am p;pn=1624857950
|
|
|
Det er nok mest noget i stil med Philips'erne fra EDBpriser, de skal være med minijack stik eller 2xRCA..
de skal bruges som nøderstatning for en squeezebox der normalt vil være sat til mit hi-fi, og så kan rykkes med ind i soveværelset når jeg får lyst til at høre lidt netradio derinde..
/Christian __________________ -"Vidste du iøvrigt, at man godt kan ringe fra Ringsted til Thisted men man ikke kan tisse ud over hele Alex Nyborg Madsens ansigt?"
|
| Til top |
|
| |
Holmen Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 258
|
| Sendt: 05 Marts 2007 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke noget om squeeze box, men er den grunden til at de skal være passive? For hvad er der galt med et sæt aktive?
|
| Til top |
|
| |
ChriZ Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Marts 2007 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Holmen skrev:
Jeg ved ikke noget om squeeze box, men er den grunden til at de skal være passive? For hvad er der galt med et sæt aktive?
|
|
|
Der er som sådan ikke noget galt med aktive højttalere, jeg vil bare gerne have nogle højttalere jeg ikke skal bekymre mig om at tænde og slukke efter om jeg bruger dem eller ej, faktisk derfor...
jeg ved udemærket godt at det går ud over lydkvaliteten, men det er som sagt ikke lige det der tæller ALLER mest her (av, det er nok ikke lige det kvikkeste at sige på et hi-fi forum  )..
Iøvrigt er det måske lidt af et longshot, for jeg ved ikke engang om squeezeboxen kan trække et sæt passive højttalere... jeg søger såmænd bare lidt inspiration...
/Christian __________________ -"Vidste du iøvrigt, at man godt kan ringe fra Ringsted til Thisted men man ikke kan tisse ud over hele Alex Nyborg Madsens ansigt?"
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 05 Marts 2007 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kig i salgsannoncerne!
mvh
|
| Til top |
|
| |
ChriZ Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Marts 2007 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fremmede skrev:
Kig i salgsannoncerne!
mvh |
|
|
jeg kan sku ikke rigtigt finde noget, PB mig hvis det er et specielt opslag du tænker på... (det kunne jo tænkes at være din egen  )
|
| Til top |
|
| |