Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 18:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Tilbud på Jamo i Expert - gode? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
AlexS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2003
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 29 December 2003 kl. 13:46 | IP-adresse registreret  

Hejsa..

Så lige i Expertavisen at de har tilbud på et surroundsæt til 2500.. Man sparer 1500.. Det hedder vist E370PPL.
Nogen der ved om de er gode? Har kigget lidt på Dali Trio også, men spørgsmålet er om de her kan gøre arbejdet ligeså godt? Bare 1500 billigere.. Det er godt nok uden Sub, men det kan jo købes senere så..

Det er primært til film!!

Skal bruges med en Yamaha RX-V440..

På forhånd tak.

Til top Vis AlexS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AlexS

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 29 December 2003 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

Det kommer an på hvilke krav du stiller, og ikke mindst hvad du forventer af dem!

mulighederne er mange, men der er langt mellem de seriøse - jeg vil umiddelbart mene at Dali sættet er bedre. Kig på brugtmarkedet og find en sub der kan supplere for de penge du har i overskud!

AlexS
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 29 December 2003 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

Tak Ronin..

Tror det bliver de der Dali..

For sa*** jeg syntes det er en jungle at finde rundt i med det Hifi, specielt når man ikke har ubegrænsede midler..

Det må jo også gerne være pænt, og jeg så lige : http://www.pioneer.dk/no/product_detail.jsp?product_id=3748& amp;taxonomy_id=62-100
Det er faktisk rigtig pænt syntes jeg, men jeg ved det godt nok ikke.. Jeg skal jo ikke bruge det til musik, men kun film, og så syntes jeg det er svært at finde ud af om sådan et sæt er godt nok til en begynder som mig. Og om det måske er overkill for en begynder at købe reciever og højtalere, men måske bare "nøjes" med sådan et kompletsæt. Det er jo også en del billigere.....
Kan huske du anbefalede et Panasonicsæt til 3999 Ronin, tror du Pioneer er ligeså godt????

Mvh. Alex

Til top Vis AlexS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AlexS

firewolf
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 29 December 2003 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

Hej Alex

Jeg har selv været en tur i expert og høre anlægget, og jeg kan sige så meget det er nok noget af det dårligste jeg har hørt længe. Hvis jeg var dig ville jeg helt klart se nærmere på dali trio, jeg har aldrig hørt det men kan ikke forestille mig at det er lige så dårligt som jamo sættet.

MVH.

Michael

Til top Vis firewolf's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af firewolf

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes