Højtalere er lidt en smagssag, og om du kan lide lyden af MA'erne så ser jeg ikke nogen grund for at du skal tvivle på dit valg.
Men jeg vil foreslå en endring i dit setup angående valg af sub, og det både hvad fabrikat og antal angår.
Jeg ville vurdere at købe GS10 til fronter, også bruge de pengene du sparer på en sub ekstra. Fordelene med det er så mange at jeg knapt nok ved hvorhen jeg skal begynde 
En sub ekstra vil fordoble lydtrykket, og det vil komme meget godt med med tanke på hvor krevende lydsporene i film er. Med 2 subs er det også langt nemmere at opnå et godt resultat med tanke på integration til musik sammenlignet med en enkel sub.
Du vil også aflaste receiveren da den slipper for at skulle gengive den dybeste bassen, dermed vil den ha mere overskud til resten af frekvensområdet. Når højtalerene heller ikke skal gengive dyb bas slipper du også for forvrengning som ellers vil forplante sig oppover i frekvensspekteret.
Så til hvilke subs det bør være. En ting jeg tit læser omkring RSW12 er at den sammenlignet med de bedste subbene i dens størrelse har et begrenset output i de dybeste frekvensene, og ennu værre, at den meget nemt kan bunde. Da svenske Hifi&Musik testet den fik de den til at bunde selv med musik.
Om subben skal være i samme størrelse som RSW12 ville jeg se nærmere på SVS SB12-Plus, og Velodyne SPL1200R. Begge to kan levere højere lydtryk, og de har også begge to bedre muligheder for justering, og rumtilpasning end RSW12. SPL1200 har den bedste rumkorrektionen af de to.
http://www.lsound.no/nor/index.php?side=info&id=3396
http://www.vassagohifi.com/products/velodyne/velodyne_spl-r. html
Du skal registere dig på Lsounds side for at få prisen komplet med fragt og moms, men jeg kan afsløre at den koster 7787kr ferdig leveret for 1stk i ægte træ, eller evt 15060kr for to, og 8267kr og 16020kr for henholdsvis en og to i pianolak. I vinyl er de noget billigere, men jeg regner med at den finishen ikke er aktuel for dig