| Sendt: 05 April 2007 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej alle herinde.
har lige fået et problem som jeg ville høre om i kunne hjælpe mig med
det handler som min subwoofer som siger "prutte" lyde, når man spille på den jeg ved ikke, om det er enheden, der er i stykker eller om det er forstærkeren der er i stykker. kan det være jeg har sprunget enheden ? noget hjælp ville være behjælpligt
|