| Sendt: 26 April 2007 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal finde et par fornuftige kompakthøjttalere til min NAD C320BEE, som er indkøbt med henblik på at få lidt bedre lydmæssige forhold når jeg sidder foran computeren. De kommer til at stå på mit skrivebord med kort afstand til væggen og jeg ved godt at dette ikke er optimale vilkår for en højttaler, men det er der desværre ikke så meget at gøre ved. Mit budget er som udgangspunkt 2000kr, da det er hvad der er tilbage af mit samlede budget på 4000kr, men hvis det ikke er holdbart, så må jeg jo smide lidt ekstra oven i. Jeg har kigget på flere af de små B&W modeller, men er faktisk blevet ret hooked på et sæt KEF IQ1, da jeg har læst og hørt godt om KEF's små modeller og jeg godt kan lide designet. Disse forhandles af Fona (  ) og koster 999,- kr stykket og det passer jo fint til mit budget, men for at det ikke skal blive alt for ensporet vil jeg høre om i har nogle andre forslag? Denne tråd er en forsættelse af denne, men jeg håbede på at få lidt flere folk på banen ved at starte en ny i et mere passende forum.
|