| Forfatter |
|
therock Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 144
|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej therock her, jeg har lige købt en cerwin-wega sub den hedder RL-28W på tilbud i hifiklubben til 1999 kr, 200 watts forstærker, 2 gange 8 tommers basser den spiller bare dybt er der nogen der har erfaringer med denne sub gode som negative venlig hilsen therock.
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har du jo købt den, så hvordan synes du selv den lyder?
/U.
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 407
|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har oprettet en tråd om det samme, da jeg overvejer at købe den. Kan du ikke fortælle om dine erfaringer med det, specielt i forhold til musik. Har det f.eks tendens til at 'overstyre' altså en lidt ukontrolleret basbrummen eller følger den fint med musikken?
Endelig, så ville jeg være glad hvis du kunne fortælle lidt om, hvordan den er at tilpasse i lyden til dit resterende anlæg?
|
| Til top |
|
| |
therock Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej therock her, jeg fik den igår klokken tre så jeg har ikke haft så lang tid til at prøve lytte på den da jeg har haft gæster til for et par timer siden så den er kun lige sluttet til. har kun lyttet en times tid sidder og ser og hører star wars 2 den er ikke slut men jeg er helt vild med den den rykker for vildt det er typisk cervin wega det er for vildt ren og dyb bas tør som bare pokker ingen flommefed bas, jeg havde eltax atomic 10 før denne, der er en verden til forskel og til musik skal man passe på at man ikke skruer for højt op på volumen og hz da det så vil dominere lydbilledet. venlig hilsen therock.
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder jo rigtig godt. Ja, så er det sgu afgjort. Jeg må ned i hiifiklubben imorgen og lægge de sidste penge som juletiden ikke tog :)
Hvis du har tid til at skrive lidt om, hvordan den klarer sig med musik, så kunne det være dejligt.
|
| Til top |
|
| |
therock Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej therock her, du skal nok få lidt bedre informationer en anden dag skal først lige have lyttet lidt mere til den.ok svinefar?
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 13:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er er bare fjong. Det tager jo også lidt tid, før man helt har 'gennemlyttet' nye højttalere.
Gad bare godt at det var mig, der skulle bruge resten af søndagen på at lytte til min nye subwoofer :)
|
| Til top |
|
| |
Dozer Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 27
|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min ven har lige købt den nye model med en 10" bas. Nu skal den godt nok lige spilles til og så videre, men vil du have bas så er den det rigtige valg. Damn den er vild og spiller godt.
Plus man kan justere den fra "lidt-tam-nu-skal-vi-se-rejseholdet" til "Hot-damn-huset-falder-snart-sammen-mode"
Den er for blæret.
|
| Til top |
|
| |
therock Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej therock her, har lige hørt dvd med star wars 2 det er bare lige det der skal til den har virkelig bund der vil noget,så hvis man skal til at investere i sub så prøv cervin wega rl 28w til sølle 2000k fund til pengene bare min mening hilsen therock
|
| Til top |
|
| |