| Forfatter |
|
texe Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 401
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej rødder, Jeg har set mig varm på B&W XT-serien, men den er pt. en anelse for dyr. Dog kunne man jo købe BRUGT! Generelt tænker jeg der er mange penge at spare ved at købe brugt, men hvor? Udvalget på dba.dk er ikke videre interessant - og udover qxl.dk - så kender jeg faktisk ikke andre steder som sælger brugt HIFI. Hvor skal jeg kigge? Vi snakker både højtalere, receivere, forstærkere. Hele pivtøjet  Tak for hjælpen. Rock on!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.hifi4all.dk/ksb/
er da et meget godt bud. Så vidt jeg husker er XT serien ret ny, så det er vel rimeligt begrænset hvor mange der allerede bliver solgt videre og så er jeg også en del i tvivl om hvor meget de sælger. Der findes rigtigt mange andre gode højttalere i den prisklasse __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haha, jeg har skam været forbi KSB her på forummet  brasch: Jeg var ikke klar over at XT-serien var ny. Jeg er vild med designet og da jeg nægter at have sildekasser stående i min lejlighed, var XT et fabelagtigt bud  Jeg ved ikke hvorfor alle højtalere partout skal ligne en ond drøm
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Maj 2007 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
texe skrev:
Haha, jeg har skam været forbi KSB her på forummet 
brasch:
Jeg var ikke klar over at XT-serien var ny. Jeg er vild med designet og da jeg nægter at have sildekasser stående i min lejlighed, var XT et fabelagtigt bud Jeg ved ikke hvorfor alle højtalere partout skal ligne en ond drøm 
|
|
|
jeg er heller ikke helt sikker på hvor gamle de er, men jeg mener først hfk fik dem sidste efterår. Personligt vil jeg gerne have mine højttalere ligner, ja højttalere. Men indrømmet, XT serien er fed. De lyder også noget bedre end jeg umiddelbart forventede. Men igen, jeg tror ikke der bliver solgt specielt mange af dem __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 19 Maj 2007 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Argon laver så vidt jeg ved også sådan nogle søjle højttalere, måske kunne du tage et kig på dem?
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Maj 2007 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
| Argon laver så vidt jeg ved også sådan nogle søjle højttalere, måske kunne du tage et kig på dem? |
|
|
lydkvaliteten er nok ikke helt den samme kunne jeg forestille mig (uden at have hørt argon) __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 19 Maj 2007 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes nu, man kan finde en del lækkerier på dba.dk - man skal bare være tålmodig og kigge ofte. __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Maj 2007 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
| Jeg synes nu, man kan finde en del lækkerier på dba.dk - man skal bare være tålmodig og kigge ofte. |
|
|
jeg synes bare altid det er i den forkerte farve
|
| Til top |
|
| |
Wipeout Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 82
|
| Sendt: 19 Maj 2007 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
Ascari skrev:
| Argon laver så vidt jeg ved også sådan nogle søjle højttalere, måske kunne du tage et kig på dem? |
|
|
lydkvaliteten er nok ikke helt den samme kunne jeg forestille mig (uden at have hørt argon)
|
|
|
nej dér har du ret, de lyder faktisk ret fesne :)
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 19 Maj 2007 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wipeout skrev:
brasch skrev:
Ascari skrev:
|
|
lydkvaliteten er nok ikke helt den samme kunne jeg forestille mig (uden at have hørt argon)
|
|
|
nej dér har du ret, de lyder faktisk ret fesne :)
|
|
|
Ja, men hvis man går efter design og ikke lyd må man jo bare tage hvad der kommer, eller betale prisen, der er ikke så meget andet at gøre 
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Maj 2007 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er nu lykkedes for b&w må man sige, men jeg ville aldrig vælge dem lydmæssigt over en af deres 703'ere __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Maj 2007 kl. 04:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen som kender en side - gerne tysk eller svensk - som sælger XT serien til en fordelagtig pris? Tænker det måske er til at betale, hvis jeg finder et alternativ til HFK.
|
| Til top |
|
| |