| Forfatter |
|
Pugholm Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 733
|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej! Jeg ønsker at få vuderet mine Højttlere, da jeg kraftig overvejer at få dem udskiftet til nogle Dali concept 8. Senere vil jeg få købt center og concept 2 :) Mine højttalere er: Cerwin vega VE-12F som er fra 09-08-2006 Cerwin Vega VE-5C som er fra 21-12-2006 Cerwin Vega VE-8F som er fra 27-03-2007 Ved
alle højttalerne medfølger selvfølgelig kvitering og original kasse og
det hele. Da jeg købte den fik jeg 2 eller 3 års garanti med dem. Nogen
der ved om Hifiklubben ville tage mine højttalere i byt, og så sælge
dem brugt? Tror måske jeg ville få flere penge ud af dem ved at sælge
dem privat måske.
__________________ Marantz & Vega!
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen der ved hvad de kunne være værd? De er 100% iorden, ingen skrammer ridser eller noget?
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
tror næppe hfk bytter på den måde, men det meste hifi sættes som regel til omkring halvdelen af nyprisen
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror Brasch vurdering er okay måske 60% når de er så nye og med alt inkl. original emballage.
Men hvad er årsagen til du vil skifte dem allerede ?
Skift i musikstil eller hvad ?
__________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså jeg ser meget film, og kan godt lide at høre fedt musik. Kan selvfølgelig også godt lide at høre techno, men nogle gange nyder jeg det mere, når jeg høre linkin park, og nickelback osv. end lige den pumpen der kommer fra bassen
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pugholm skrev:
Hej!
Jeg ønsker at få vuderet mine Højttlere, da jeg kraftig overvejer at få dem udskiftet til nogle Dali concept 8. Senere vil jeg få købt center og concept 2 :)
Mine højttalere er: Cerwin vega VE-12F som er fra 09-08-2006 Cerwin Vega VE-5C som er fra 21-12-2006 Cerwin Vega VE-8F som er fra 27-03-2007
Ved alle højttalerne medfølger selvfølgelig kvitering og original kasse og det hele. Da jeg købte den fik jeg 2 eller 3 års garanti med dem.
Nogen der ved om Hifiklubben ville tage mine højttalere i byt, og så sælge dem brugt? Tror måske jeg ville få flere penge ud af dem ved at sælge dem privat måske.
|
|
|
Har du en pejs?
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Pugholm skrev:
Hej!
Jeg ønsker at få vuderet mine Højttlere, da jeg kraftig overvejer at få dem udskiftet til nogle Dali concept 8. Senere vil jeg få købt center og concept 2 :)
Mine højttalere er: Cerwin vega VE-12F som er fra 09-08-2006 Cerwin Vega VE-5C som er fra 21-12-2006 Cerwin Vega VE-8F som er fra 27-03-2007
Ved alle højttalerne medfølger selvfølgelig kvitering og original kasse og det hele. Da jeg købte den fik jeg 2 eller 3 års garanti med dem.
Nogen der ved om Hifiklubben ville tage mine højttalere i byt, og så sælge dem brugt? Tror måske jeg ville få flere penge ud af dem ved at sælge dem privat måske.
|
|
|
Har du en pejs?
|
|
|
HAHAHAHAHA
Alt for god kommentar - R.I.P Cerwin Vega :)
Jeg vil også sige, ca. 60 % når du har gjort så meget ud af at bevare det hele som fra nyt, det med klubben tør jeg næsten vædde med du godt kan glemme, om ikke andet, vil de nok heller ikke give alverden.
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har skam intet imod cerwin vega, synes bare at jeg høre så meget musik udover techno. Så kunne godt tænke mig ngoet der spiller lidt bedre nu :) Jeg sælger dem privat så.
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
buggybuch Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 29 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej under normale omstændigheder tages brugt udstyr ikke i bytte. Når det alligevel sker er det som oftest ifbm. dyrere udstyr og når det indgår i en aftale om et nyt og større køb i butikken. Men det lyder rigtigt i mine ører mht. 60% af nyværdien - du har jo gjort hvad du kan for at du kan sælge dem med en vis "ny"-følelse med emballage og alt det... Ellers er der bare at sige velkommen til de voksnes rækker Nej, bare man stadig kan glædes ved følelsen af en CV-mellemgulvspumper i ny og næ, er der intet i vejen med at være blevet lidt mere fintfølende i øregangen Concept'erne er fantastiske, hvis man er recovering CV-addict! De har lidt mindre bas men til gengæld så meget mere af alt andet.
Buch
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pugholm skrev:
Har skam intet imod cerwin vega, synes bare at jeg høre så meget musik udover techno. Så kunne godt tænke mig ngoet der spiller lidt bedre nu :)
Jeg sælger dem privat så.
|
|
|
Held og lykke med salget, og jeg synes nu CW er ganske okay til netop den slags musik og så er de jo ganske fine fest ht´ere. Har hørt meget Bruce Springsteen på venners CW i mine unge dage og med en pæn brandert på og fokus på det andet køn, kunne de levere varen    . __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
buggybuch skrev:
Nej under normale omstændigheder tages brugt udstyr ikke i bytte. Når det alligevel sker er det som oftest ifbm. dyrere udstyr og når det indgår i en aftale om et nyt og større køb i butikken. Men det lyder rigtigt i mine ører mht. 60% af nyværdien - du har jo gjort hvad du kan for at du kan sælge dem med en vis "ny"-følelse med emballage og alt det... Ellers er der bare at sige velkommen til de voksnes rækker Nej, bare man stadig kan glædes ved følelsen af en CV-mellemgulvspumper i ny og næ, er der intet i vejen med at være blevet lidt mere fintfølende i øregangen Concept'erne er fantastiske, hvis man er recovering CV-addict! De har lidt mindre bas men til gengæld så meget mere af alt andet.
Buch |
|
|
Hehe, tak!  Men som sagt, har jeg ikke købt dem, ENDNU  Regner meget med at jeg køber dem, og center og concept 2, så nu skulle den store lydoplevelse være hjemme Men med bas og bas ... Altså da jeg var dernede og høre dem, hørte jeg dem på en lys Denon forstærker, så jeg vidste med det samme at bassen ville være meget mindre, men dog var der bas  Så det skal nok lyde godt på min Yamaha  Men jeg har lige fået Linkin park's nye nummer hjem, så jeg glæder mig til at høre dem på Dali'erne. I første omgang køber jeg Dali concept 8. Senere udbidrer jeg det med Dali concept center, og så concept 2, Subwoofer tror jeg ikke har brug for.  __________________ Marantz & Vega!
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Pugholm skrev:
Har skam intet imod cerwin vega, synes bare at jeg høre så meget musik udover techno. Så kunne godt tænke mig ngoet der spiller lidt bedre nu :)
Jeg sælger dem privat så.
|
|
|
Held og lykke med salget, og jeg synes nu CW er ganske okay til netop den slags musik og så er de jo ganske fine fest ht´ere.
Har hørt meget Bruce Springsteen på venners CW i mine unge dage og med en pæn brandert på og fokus på det andet køn, kunne de levere varen   .
|
|
|
Ja, jeg er sku også glad for Vega'erne, men synes nu stadig mit valg er gået til Dali concept 8  __________________ Marantz & Vega!
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis jeg får solgt vega'erne, tror jeg at jeg bestiller C8 i lys eg  Vil helst have concept 2, men hifiklubben mener gfodt at jeg kan nøjes med concept 1.
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
buggybuch Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 29 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe  Vil sku bare gerne have noget, jeg kan behold længe, og at jeg ikke ligeplkudselig har købt Concept 1, og så senere fortryder
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
Wipeout Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 82
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 01:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis de 'bare' skal stå (hænge) som surround højttalere vil jeg sagtens mene at du kan nøjes med concept 1
men på anden side så er det jo kun en 500lap mere det koster for 2'eren så det' jo en halv dags flasketjans i brugsen, så er den hjemme!
nu er plads jo oftest det man tænker mest på når man skal have baghøjttalere men hvis du sys du har plads til 2'eren så tag dog den :)
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er også lige det jeg mener 500kr mere, og så er det altså lige lidt kraftigere
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pugholm skrev:
Det er også lige det jeg mener 500kr mere, og så er det altså lige lidt kraftigere 
|
|
|
sådan kan man jo blive ved, mine baghøjttalere er b&w 604 __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Pugholm Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe  Snakker med en der har dali concept 8, center , concept 2 og subwooferen concept 12 tilsalg i den rigtige farve
Pugholms HiFi
|
| Til top |
|
| |