| Sendt: 27 August 2007 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil anbefale dig at købe brugt - det meste af mit stereo-udstyr er købt brugt, og jeg har sparet cirka 50 %. Hvis du vælger at købe nyt, skal du efter min mening ikke købe Denon - de billige modeller har en tendens til at være meget lyse i lyden og have en irriterende diskant. Jeg har selv en Denon AVR-3805, som er i den dyrere ende, men jeg synes, jeg bliver træt af den i længden - dette er dog mest et problem, hvis du hører meget musik på din surround receiver. Prøv at lytte på Marantz, Onkyo og Harman Kardon - de har også produkter i den prisklasse, du går efter. Jeg har aldrig hørt Argons produkter, men især når det gælder højttalere kan man vinde meget ved at købe brugt, og risikoen for at købe katten i sækken er ikke så stor, såfremt du har mulighed for at høre/se produktet, inden du betaler for det. Men tag først et kig på ksb her på siden
__________________ Pathos Logos // Esound E5 Signature Edition // PURE DRX 702 // GamuT L5 // Analog Research Gold Raincoat Reference RCA + XLR // S.O.S. interconnect // Teflar ell. Xindak ht. kabler
|