Bruger siden: 05 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9
Sendt: 05 November 2007 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
Hej
Jeg har et par Infinity Reference 61i stående og har været den lykkelige ejer af dem i 9 år. Konen vil ikke have dem mere, hun mener de fylder for meget.
Hvad kan jeg realistisk få for sådan et par højtalere?
Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
Sendt: 13 November 2007 kl. 01:38 | IP-adresse registreret
Ands skrev:
Hej
Jeg har et par Infinity Reference 61i stående og har været den lykkelige ejer af dem i 9 år. Konen vil ikke have dem mere, hun mener de fylder for meget.
Hvad kan jeg realistisk få for sådan et par højtalere?
Ikke det store desværre. Der fandtes 2 udgaver 61i og 61 MkII. (MkII var "dansk" produceret med franske enheder) 61i har en højere status, men alderen er efterhånden imod den. Regn ikke med mere end max. 1000,- 1500,- hvis du er meget, meget heldig. Men de er gode som partyhøjttalere i en gildestue De blev lavet som en "metervare" som bla. blev forhandlet af Fredgaard/Superradio. Havde selv 53i. 6 mdr. gamle kunne jeg lige presse 1200,- ud af køberen.
__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum