| Sendt: 02 December 2007 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
såvidt jeg har forstået forhandler Larsen Carlssons nye konstruktioner. Larsen sælger også enheder til Carlssons højtalere, og til en forrykt pris !!! Ang. de nye konstruktioner er jeg lidt på vagt, da Hr Stig Carlsson jo er død. Men hans princip lever endnu, Tak. Læs mere om alt det på den rigtige hjemmeside ; Carlssonplanet.com der er hele historien, alt om de forskellige modeller, renovering. Bemærk renovering IKKE upgradering !!! de spiller fantastisk de gamle OA typer , det er ikke high-end osv men glem amt om det , Det er en enestående oplevelse og helt specielt at eje et par af disse højtalere!! Hvor finder finder man et par brugte højtalere fra 2000 kr og op som giver en så STOR glæde. Der er noget galt når et par gamle Philips fuldtoner evt med gamle Peerless diskanter ( afhængig af model ) oveni spiller så det er en fryd !!!! Salig Hr. Carlsson kunne kunne nogle ting !!! Jeg har lige læst at Audio Pro har købt nogle rettigheder fra Carlsson.Så de har lanceret en lille kube ala Carlsson ? !! Find et par rimelig velholdte OA modeller tilsæt en god subwoofer , en gammel Audio Pro f. eks. så er du mere end godt kørende. Til decideret Rock og HØJ musik så hav et par ekstra JBLer eller lignende til dette. Hilsen Torben __________________ lyngermann
|