Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 762
Sendt: 04 Januar 2008 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
Jeg har ikke selv surround/bio men har en kammerat der benytter et sæt Logitech Z5500 i hans hjemmebio - Det er et rum på ~15kvm, aflangt med dør på den ene langside (kan lukkes).
Det fungerer som sådan fint nok og de små satelitter kan sagtens fylde rummet op som sådan, problemet ligger mere i subwooferen der i Z5500 er en 10" og den er nogen gange ikke helt fyldestgørende nok ved "store" scener og eksplotioner etc.
Min konklusion må være at det sagtens kan bruges afhængig af hvor kræsen man er, min kammerat er oven ud lykkelig for hans lyd kontra prisen - Jeg ville gerne have mere fylde og punch i bunden, hvis det var min bio.
Bruger siden: 05 Januar 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 17
Sendt: 06 Januar 2008 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
Hej king,
Jeg har selv et sæt S750 fra Creative, men jeg syntes at basse rumler alt for meget, der skal skrues næsten helt ned for den, hvis den ikke skal dominere det hele, er det også et problem du har ?
Bruger siden: 14 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 187
Sendt: 06 Januar 2008 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
Hej Elroy
hvilket lydkort har du i?..
jeg havde en smule problemer med bassen i starten men fandt ud af at man skulle justere det på et software som jeg fik med mit lydkort "thx console" jeg justerede sub level til 80Hz og slog sub gain (+15) til. så brummede den ikke mere...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum