| Forfatter |
|
Bigbluedk Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 05 Januar 2008 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Er der nogen, som har gjort sig nogle erfaringer med HarboSound? ( www.harbosound.dk ) Jeg er især interesseret i HS62 eller HS82. Priserne er jo særdeles attraktive, men man skulle jo nødigt købe katten i sækken... Hvis I kender HarboSound, vil jeg meget gerne høre fra jer. På forhånd tak.
Mvh.
Morten
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
Bruger siden: 09 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 758
|
| Sendt: 06 Januar 2008 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kiggede også på dem for noget tid siden. men jeg endte med at handle på cableman.dk i stedet. det har jeg været glad for. MHT harbosound så ser deres produkter fine ud, men det er det nærmeste jeg kan komme det
| |
pro et contra Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 10 Januar 2008 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Særligt vedr. branchemedlemmer (debattører tilknyttet branchen):
- Branchemedlemmer må IKKE ytre sig negativt eller nedladende om produkter, ydelser, forretningsgange eller lign. fra andre konkurrerende virksomheder i branchen, indlands som udlands.
- Branchemedlemmer må IKKE tale rosende, reklamere for eller oprette indlæg eller emner om produkter denne selv måtte have produceret, have forhandling- og/eller distribution af eller kommerciel tilknytning til.
- Samtlige branchemedlemmer SKAL oplyse deres tilhørsformål, som vil blive offentliggjort i deres profil – ingen undtagelse.
- I øvrigt gælder at privatpersoner IKKE må ”gemme” deres tilknytning til branchen, og optræde anonymt i forummet, med det formål at promovere egen virksomhed jf. ovenstående, eller det henblik at volde skade på andre – private som kommercielle.
Opdages ovenstående, eller fattes der mistanke herom, sanktioneres der uden undtagelse overfor pågældende.
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 10 Januar 2008 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
pro et contra skrev:
Særligt vedr. branchemedlemmer (debattører tilknyttet branchen):
- Branchemedlemmer må IKKE ytre sig negativt eller nedladende om produkter, ydelser, forretningsgange eller lign. fra andre konkurrerende virksomheder i branchen, indlands som udlands.
- Branchemedlemmer må IKKE tale rosende, reklamere for eller oprette indlæg eller emner om produkter denne selv måtte have produceret, have forhandling- og/eller distribution af eller kommerciel tilknytning til.
- Samtlige branchemedlemmer SKAL oplyse deres tilhørsformål, som vil blive offentliggjort i deres profil – ingen undtagelse.
- I øvrigt gælder at privatpersoner IKKE må ”gemme” deres tilknytning til branchen, og optræde anonymt i forummet, med det formål at promovere egen virksomhed jf. ovenstående, eller det henblik at volde skade på andre – private som kommercielle. Opdages ovenstående, eller fattes der mistanke herom, sanktioneres der uden undtagelse overfor pågældende.
|
|
|
Hvad er problemet her?
|
| Til top |
|
| |
Fournais Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 846
|
| Sendt: 10 Januar 2008 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan starte med at læse her
__________________ "If music is the fruit of love, give me access."
William H. Shakespeare.
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
|
| Sendt: 11 Januar 2008 kl. 07:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis du hentyder til mig så vil jeg også gerne vide hvad problemet er? BTW linket virker ikke.. jeg har IKKE: " produceret, have forhandling- og/eller distribution af eller kommerciel tilknytning til" hverken cableman.dk eller harbosound. eneste tilknytning jeg har er at jeg har handlet på cableman og jeg har kigget på harbosound's hjemmeside.
men jeg venter i spænding på at høre om jeg har gjort noget og i så fald hvad 
og min branche tilknytning er at jeg sidder og reparerer tv på et tv værksted 
| |
pro et contra Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 11 Januar 2008 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svar til "andersena": profilbeskrivelsen om branchemedlemsskab, billedet på din avartar samt anprisningen af et cablemanprodukt fik bemeldte regelsæt til at rinde i hu.. Jeg beklager, hvis jeg har trådt dig over tæerne, men vil samtidig sige, at jeg undrer mig over, du er anført som "branchemedlem", hvis din eneste tilknytning til denne går via et TV-værksted.
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
|
| Sendt: 12 Januar 2008 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
pro et contra skrev:
Svar til "andersena": profilbeskrivelsen om branchemedlemsskab, billedet på din avartar samt anprisningen af et cablemanprodukt fik bemeldte regelsæt til at rinde i hu.. Jeg beklager, hvis jeg har trådt dig over tæerne, men vil samtidig sige, at jeg undrer mig over, du er anført som "branchemedlem", hvis din eneste tilknytning til denne går via et TV-værksted. |
|
|
uanset hvorvidt min tilknytning kun er at jeg er tv reperatør, så er jeg jo reelt i branchen.. og min avatar er jo blot de højtalere der nu står hjemme på matriklen  jeg føler mig nu ikke trådt over tæerne. jeg ville bare gerne vide hvad der var galt.. og det kan vi forhåbentlig konkludere at intet er  __________________
|
| Til top |
|
| |
BjarkeHedegaard Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
|
| Sendt: 16 Januar 2008 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Back to topic maybe?
__________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 16 Januar 2008 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan jo læse den seneste anmeldelse her på siden, den omhandler Harbosound højttalere og hvis deres andre højttalere lyder på samme måde, sååå.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |