| Forfatter |
|
Necroslave Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2008 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 27 Januar 2008 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej H4A.Jeg har haft mine gamle computerhøjttalere et stykke tid nu, og er kommet frem til at der skal noget større til. For et halvt år siden købte jeg en forstærker: http://www.wr.dk/shop/lyd_stereoanlaeg/receivere/brugt/recie ver_sony_strdb930_5119_da.htmlog nu skal jeg så ud og ha fat i nogle højttalere der til, jeg har kigget lidt på disse fra sony: http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=SA-VE835E D&site=odw_da_DK&imageType=Main&category=HCS+Hom e+Cinema+Speakermen ved ikke om de er pengene værd. Derfor ville jeg lige have jeres mening med? eller hvis i har andre forslag er de velkommene. Skal helst have en god dyb bass, og prisen omkring 5-6000. Håber i kan hjælpe. -Thorsten
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
Bruger siden: 02 Januar 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1405
|
| Sendt: 29 Januar 2008 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Necroslave 
Det en okay forstærker du har købt. For at hjælpe dig, må vi lige have lidt flere oplysninger at vide:
- Er det surround eller stereo du er ude efter?
- Hvor "store" må højttalerne være? (tænker på fysiske dimensioner)
- Er design og mærke i højsæddet, eller komme dette i 2. række?
Mvh Mathias B __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
| Til top |
|
| |
Necroslave Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Januar 2008 kl. 08:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, det skal være surround, så jeg kan koble dem til både min computer og mit fjernsyn. Demensionerne er ligemeget da der er masser plads til at hænge fronthøjttalerne op på væggen, men helst nogle forholdsvis små der kan sættes i loftet.
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
|
| Sendt: 30 Januar 2008 kl. 09:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok. Tak.
Hvilken slags musik lytter du til? Skal det hovedsageligt bruges til at høre musik på, eller er det mest film det skal benyttes til.
- For 5-6000,- tror jeg umiddelbart du vil blive mere tilfreds med et sæt stereo højttalere til 3000,- pr. styk frem for 5-6 højttalere til 1000,- stykket. __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
| Til top |
|
| |
Necroslave Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Januar 2008 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hm, ja den er straks værre. Hører mest hardstyle eller Death Metal :p lidt i perioder, så der skal helst være en vild bass, men alligevel må de godt kunne få detaljerne med ^_^ hvis ikke det er umuligt. Og hovedsaglift musik, yes =D
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
|
| Sendt: 30 Januar 2008 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil ikke anbefale dig et par store Cerwin Vega'er, da de efter sigende ikke rummer enheder, der kan gengive detaljer på samme måde som andre "kendte" mærker. Men ud fra din musiksmag, kan jeg godt høre, at du gerne vil have nogle højttalere med lidt "smæk" i 
Er du med på idéen om stereo frem for surround? __________________ Mvh Mathias Boesgaard
|
| Til top |
|
| |
Necroslave Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Januar 2008 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt klart, hørte bare lige det surround set jeg linkede ovenfor, og det spillede ret godt ^_^ til det hele, mest derfor jeg skrev surround... Men ja , helt sikkert.
Overvejetde ogsåCerwin-vega i starten, men efter jeg hørte dem hoppede jeg fra ideen igen :)
Forresten, mærke rører mig ikke. De skal bare spille godt. =)
|
| Til top |
|
| |
MathiasFB Forum Bruger

Tidl. BOWA HiFi
|
| Sendt: 30 Januar 2008 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|