Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 14:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Cableman’s surround 400 system (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rollo18
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2008
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

Jeg er ikke den store nørd på området, men ville gerne have et anstændigt surround system til at se film på. Ved godt man ikke får rigtig god high end lyd for de penge, men søger jeg heller ikke.

Har læst mange emner om Eltax, men ville høre om der er nogle der har erfaringer med netop dette system, da jeg vil tro det må ligge i deres bedre ende.

Vil sætte på pris alle kommentarer, på forhånd tak

Systemet:

http://www.cableman.dk/product.asp?product=441&sub=14&am p;page=1

Til top Vis Rollo18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rollo18

Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 16:35 | IP-adresse registreret  

Altså hvis du ikke går efter toppen af poppen, er det helt sikkert et kompetent anlæg, du vil helt sikkert få meget glæde af det.. MEN forvent ikke at få alle detaljerne med, og den helt kæmpe store biooplevelse, et stykke hen ad vejen vil du nok, men ikke hele vejen..

Hvis du har mod på det, kan du finde noget der er en del bedre brugt til de penge, men hvis tanken om brugt ikke hujer dig, så GO FOR IT!!

Uanset hvad du vælger, så velkommen i hifi verden, du skal nok blive bidt af det, ligesom alle os andre..

djaan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

du får en del for pengene. men jeg tror recieveren er det svageste led i den kæde, så den kommer du nok til at skifte ud igen

MichaelJDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 31 Januar 2008 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

Jeg har hørt flere omkring Eltax Millenium 5-pack og det skulle give en rimeligt habil lyd. Subwooferen kender jeg ikke noget til, men jeg ville helt klart finde en anden forstærker. Har haft AVR-320 som er lillebroderen. Den var røv elendig. På alle led og kanter. Find en A/V reciever til 2000-3000 kr, og spænd det der Eltax surround sæt + sub efter den...

Jeg købte en Pioneer VSX-916-S til 2500 kr (ny) og har smidt Eltax Universe efter den: http://www.cableman.dk/product.asp?product=13&sub=1& page=1

Højttalerne gør det rimeligt til film efter min mening. De mangler lidt i dybden (rå bas), men ellers er det ganske hæderligt og kan leverer et pænt lydtryk med min reciever foran...
Mangler dog en subwoofer og i dit tilfælde så kig evt. på: http://www.cableman.dk/product.asp?product=134&sub=1& ;page=1 - som skulle være en rimeligt brutal subwoofer til prisen.

Håber du kunne bruge det til noget.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes