| Sendt: 01 Marts 2008 kl. 08:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa!
Jeg staar i et lille delemma, paa nuvaerende tidspunkt er jeg ejer af en Amadeus sub 100 subwoofer, hvilket er en rigtig dejlig sub! Naa det kommer til gengivelse af musik er det en ren fornoejelse at laegge oere til! Virkelig stram, toer, og dyb!
Mit "problem" er at jeg gerne vil opgradere med enten 3 ekstre Amadeus subs, da jeg kun har et styk nu, man kan stadig faa enhederne hos dansk audio teknik . Eller bygge 2 helt nye kabinetter til mine 2 JBL W15GTI... Jeg har ikke haft sat dem til endnu, jeg hoerte dem paa en messe paa et tidspunkt, og derefter koebte jeg dem. Men er de vaerd at begynde at bygge et kabinet til for indendoers brug, naar man holder dem op mod min nuvaerende Amadeus. Det er nogle aar siden jeg koebte dem, men er der nogen af jer der har arbejdet med JBLerne.. eller det ved jeg at der er . For hvar jeg saa end vaelger, priotere jeg saadanne set alt inde for subgengivels: lydtryk, evnen til at spille "stramt" til musik, og ikke mindst dybt, hvilket jo saa meget naturligt vil kraeve ventileret kabinet for JBLerne...
Saa gode raad modtages gerne
MVH: Martin __________________ Mvh: Martin
|