Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 20:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: JBL W15GTI vs. Amadeus sub 100 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
M.M.M.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 01 Marts 2008 kl. 08:49 | IP-adresse registreret  

Hejsa!

Jeg staar i et lille delemma, paa nuvaerende tidspunkt er jeg ejer af en Amadeus sub 100 subwoofer, hvilket er en rigtig dejlig sub! Naa det kommer til gengivelse af musik er det en ren fornoejelse at laegge oere til! Virkelig stram, toer, og dyb!

Mit "problem" er at jeg gerne vil opgradere med enten 3 ekstre Amadeus subs, da jeg kun har et styk nu, man kan stadig faa enhederne hos dansk audio teknik . Eller bygge 2 helt nye kabinetter til mine 2 JBL W15GTI... Jeg har ikke haft sat dem til endnu, jeg hoerte dem paa en messe paa et tidspunkt, og derefter koebte jeg dem. Men er de vaerd at begynde at bygge et kabinet til for indendoers brug, naar man holder dem op mod min nuvaerende Amadeus. Det er nogle aar siden jeg koebte dem, men er der nogen af jer der har arbejdet med JBLerne.. eller det ved jeg at der er. For hvar jeg saa end vaelger, priotere jeg saadanne set alt inde for subgengivels: lydtryk, evnen til at spille "stramt" til musik, og ikke mindst dybt, hvilket jo saa meget naturligt vil kraeve ventileret kabinet for JBLerne...

Saa gode raad modtages gerne

MVH: Martin

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 01 Marts 2008 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

Hvorfor ikke 4 stk Sub100?

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=17151

Jeg har været lidt det samme igennem. Jeg gik fra 2 Sub 100 og til 2 stk selvbyg, med en TC 15" enhed (samme mærke som SVS sub)

Det gode ved 15" enheder er, at du får en mere fysisk bas. Den kan mærkes lige så meget som den kan høres.

Så vidt jeg ved, er de JBL'er nogle ret forrygende enheder, så det kan næppe gå galt. Måske skal du skrive til Hasselhof eller Kim Olsen. De gør en del i den slags!

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 01 Marts 2008 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

W15GTI er den bedste basenhed jeg har hørt.

jeg har oplevet 2 stk !! subwoofere med hver 2 enheder i, og 4000 watt til hver enhed.. Se DET er en sub der vil noget. jeg har aldrig hørt noget lignende.

hvis du vil have ideer til kabinetter, så kig på henrikb's kabinetter til hans W12GTI ..

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=42843 

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes