| Sendt: 10 Marts 2008 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa allesammen! Jeg er en ung fyr der igennem de sidste par måneder har været ved at købe ind og sammensætte mig mit første "rigtige" hifi-anlæg. Jeg er nu nået til det punkt hvor det eneste jeg mangler er et par gode (mindre) gulvhøjtalere. Mit stereoanlæg er sat sammen af følgende:
Pioneer PL600X pladespiller med Audio Technica AT195 (MM) PU
Rotel RCD-950 cd-afspiller
Rotel RC-995 pre-amp
Rotel RB-980BX power amp Jeg har ikke rigtigt nogen erfaring indenfor højtalere, så jeg håber nu I kan hjælpe mig med at finde de rette. Jeg vil gerne købe brugt, og kravene for højtalerne er at de ikke er alt for store (primært i dybden) og at bassen er rigtig god. Prisklassen lyder på 3000-4000 kroner. De skal stå i et ret lille værelse og musikken der spilles er primært reggae (på cd og vinyl), soul, elektronisk musik med stor vægt på bassen og nogle gange lidt 60-70'r rock. Jeg håber nogle har nogle forslag til højtalere!  PS. jeg har været i kontakt med en sælger der har tilbudt mig et par Avance Sigma 690 højtalere til 3000-4000,-, som jeg lidt har overvejet at købe. Hvad siger I til dem? De er lige store nok (Højde: 106 cm,Bredde: 21 cm,Dybde: 36 cm), men de virker til at kunne levere noget bas!
|